(advertentie)
(advertentie)
In beeld: vernieuwde mannenmode afdeling Liberty London

Het iconische warenhuis Liberty Londen heeft de vernieuwde mannenmode-afdeling geopend. De afdeling op de begane grond is groter dan voorheen en er zijn twintig nieuwe ready-to-wear en accessoiremerken verkrijgbaar, waaronder denimlabels Edwin en Acne. Nieuw is ook de Japanse merken-corner, een T-shirt sectie en een barbarshop.

De nieuwe retailomgeving is gebaseerd op een 'eclectisch huis', waarbij kamers zijn opgeleukt met open haarden, kunst en objecten. Ontwerpen uit Liberty’s printarchief zijn gebruikt voor de tapijten en gordijnen. Ook zijn er op de winkelvloer zestig vintage vloerkleden te vinden, die zijn verzameld door Bruce Lepere.

Neem een kijkje:

In beeld: vernieuwde mannenmode afdeling Liberty LondonIn beeld: vernieuwde mannenmode afdeling Liberty LondonIn beeld: vernieuwde mannenmode afdeling Liberty LondonIn beeld: vernieuwde mannenmode afdeling Liberty LondonIn beeld: vernieuwde mannenmode afdeling Liberty LondonIn beeld: vernieuwde mannenmode afdeling Liberty LondonIn beeld: vernieuwde mannenmode afdeling Liberty LondonIn beeld: vernieuwde mannenmode afdeling Liberty London

Voor het ontwerp van de inrichting werkte het warenhuis samen met de Londense studio Daytrip. Het is voor het eerst in tien jaar dat deze afdeling van het 142-jaar oude warenhuis een make-over heeft gekregen.

Foto's: Liberty London.