H&M rolt testen met nieuw winkelconcept verder uit

Een bloemist shop-in-shop, self checkout, een monogram-service en reparatie service. Het zijn enkele van de elementen die H&M test in het nieuwe winkelconcept. Het merk gaat in 2019 verder met het onderzoeken hoe het de klantervaring zowel offline als online kan verbeteren.

“Deze winkels geven ons de kans om nieuwe concepten en activiteiten te ontdekken om op deze manier onze winkels inspirerender te maken en een goede ervaring te bieden,” aldus Frederik Olsson, managing director van H&M in het persbericht. “We rollen de digitale services en features ook uit om fans een inspirerende en naadloze shopervaring te bieden die overeenkomt met onze omnichannel strategie.”

H&M experimenteert met interieur en exterieur om een persoonlijke en verwelkomende sfeer neer te zetten. Ook wordt het aanbod gecureerd waardoor de winkels luchtiger aanvoelen. Ook externe merken zijn in het nieuwe concept getest evenals het café concept It’s Pleat.

H&M rolt testen met nieuw winkelconcept verder uitH&M rolt testen met nieuw winkelconcept verder uitH&M rolt testen met nieuw winkelconcept verder uitH&M rolt testen met nieuw winkelconcept verder uit

Beeld: H&M newsroom

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN