Edited.de, een duitse multibrand retailer, heeft ook de stap naar België genomen. Het merk opende afgelopen juli al een Nederlandse webshop en stapt nu ook in de Belgische markt door middel van een webshop. De webshop gaat op 29 augustus live, aldus het persbericht van de retailer.

Edited.de verkoopt ‘betaalbare interpretaties van high-street geinspireerd op de jeugdcultuur enerzijds en de hedendaagse kunst anderzijds’, aldus het bericht. De webshop heeft ook een eigen merk, Edited the Label, waarmee het vrouwenkleding biedt. Daarnaast biedt het ook een selectie schoenen en accessoires. “De webshop focust op een ruim aanbod van stukken die zich eindeloos met elkaar laten combineren.” Edited brengt elk seizoen vier of vijf trendcollecties uit.

Edited.de opende vorig jaar augustus een winkel in Nederland met het eigen label. Het merk heeft deze winkel gesloten, zo bevestigt een medewerker van Edited.de aan FashionUnited NL in augustus, vanwege ruimte tekort in het pand. Het merk zoekt op dit moment naar een nieuwe locatie in Amsterdam.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN