• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Dior debuteert personalisering service tijdens Harrods pop-up

Dior debuteert personalisering service tijdens Harrods pop-up

Door Caitlyn Terra

bezig met laden...

Scroll down to read more

Retail

Dior opent tijdelijk haar deuren in Harrod’s, het bekende Britse warenhuis. Van 4 tot en met 31 augustus heeft het Franse modehuis een pop-up die in het teken staat van de Herfst/Winter 2018-2019 collectie. Tijdens de pop-up is het voor het eerst mogelijk om items van Dior te laten personaliseren, zo meldt het modehuis in het persbericht.

Klanten kunnen een woord, hun voornaam of hun initialen laten borduren op de Dior Book Tote. Het was nog niet eerder mogelijk om items van Dior een persoonlijke draai te geven. Ook verschillende items zullen debuteren in de pop-up zoals de Diorquake-tassen, clogs en verschillende stijlen van de zijde Mitzah-sjaal.

Meerdere items van Dior krijgen ook een Harrod’s tintje door de Dior Oblique-print uit tevoeren in het kenmerkende Harrod’s groen. Onder andere de Saddle, Miss Dior en CD Hobo-tassen zullen het groene motief hebben onder de limited editions zowel als een serie accessoires.

Beeld: Dior door Luke Hayes

Dior
harrod’s