• Home
  • Nieuws
  • Retail
  • Binnenkijken in het nieuwe winkelconcept van Garcia

Binnenkijken in het nieuwe winkelconcept van Garcia

Door Caitlyn Terra

bezig met laden...

Scroll down to read more

Retail

Modemerk Garcia heeft het winkelconcept vernieuwd. De eerste brandstore met het nieuwe concept is geopend in Maastricht. De ligging is gunstig vanwege de nabijheid van Duitsland, de belangrijkste markt voor het merk. “Garcia vond het tijd worden voor een fysieke winkel waar het gehele gezin terecht kan voor verrassende outfits,” aldus het persbericht.

De winkel volgt het concept van ‘Kitchen Table Stories’ waarin de showroom in Düsseldorf ook al is ingericht. In dit concept staat de keukentafel symbool voor het overbrengen van het familiegevoel, aldus het persbericht. “De keukentafel is een centrale plek in huis waar gezinsleden op verschillende momenten van de dag samenkomen. Ongeacht hoe je je op dat moment voelt of wat je aan het doen bent.” Uit de ‘keukentafel’ in het winkelconcept steekt een olijfboom, verwijzend naar het Italiaanse erfgoed van het merk.De winkel moet vooral families inspireren en aansporen om verhalen te delen, aldus het bericht.

“Door de transitie vorig jaar van modemerk naar familiemerk, staat beleving op nummer één. Dit willen wij uitdragen in de designs van onze collecties, maar wij vinden het net zo belangrijk dat de beleving van Garcia tastbaar is. Vanaf nu kan dit dan eindelijk in onze nieuwe brandstore,” aldus CEO Mark Hommelberg in het persbericht.

Bekijk alvast de eerste beelden van de winkel hieronder.

Beeld: Garcia

GARCIA
JOG Group
Retail
Winkelconcept