Belgisch merk Wright trekt webshop internationaal
bezig met laden...
Slow fashion label Wright heeft het oog op verdere groei. Het merk heeft namelijk een internationale webshop gelanceerd, zo meldt het merk in een persbericht.
Volgens het Belgische slow fashion label was het nu het perfecte moment om een internationale webshop te lanceren. “Het merk speelt zo perfect in op de veranderende tijdsgeest van de consument, die nu bewuster koopt. Het afgelopen jaar liepen seizoen door elkaar, veranderde de tijdsgeest van de hedendaagse consumenten én kochten we meer online,” aldus het persbericht.
“De afgelopen periode is een kantelpunt geweest voor bewuste mode. Wright wil dit vol energie en positiviteit benaderen. Een webshop lanceren, is een goede eerste stap. Zo spelen we in op de consument en het veranderend tijdperk. We willen de consument doen genieten van luxe en elegantie tijdens deze slow fashion movement. Durf te genieten van je elegantie. Nu kan het,” aldus Nathalie De Nil, CEO van Wright, in het persbericht. Wright focust zich op prêt-à-porter looks die zowel luxueus als toegankelijk zijn. Alle ontwerpen zijn gemaakt om langer mee te gaan dan de trends en de seizoenen, aldus Wright.