Victoria’s Secret haalt jaarlijkse modeshow van televisie

Victoria’s Secret Angels en de jaarlijkse catwalk show zullen niet meer op televisie te zien zijn. Het merk is aan het kijken naar een nieuwe invulling voor de jaarlijkse modeshow, zo blijkt uit een bericht van CEO van moederbedrijf L Brands, Inc., Lex Wesner, aan de werknemers, dat in handen is van Amerikaans mediaplatform CNBC.

Het bericht van Wexner aan de medewerkers meldt dat het een nieuwe blik werpt op de jaarlijkse modeshow en dat televisie niet langer past bij het evenement. Het bedrijf zal zich gaan focussen op het opzetten van een nieuw evenement. De Victoria’s Secret show wordt al twintig jaar uitgezonden op Amerikaanse televisiekanalen van ABC en CBS. De afgelopen jaren was de show ook te zien bij Net5 in Nederland. De show van afgelopen december was de slechtst bekeken show in de geschiedenis van het merk.

L Brands, Inc. het moederbedrijf van Victoria’s Secret heeft het merk onder de loep genomen de afgelopen tijd, zo blijkt uit het bericht van Wexner. Zo heeft het gekeken naar merchandising, marketing, merkpositionering, het vastgoedportfolio en de kostenstructuur. Eerder dit jaar maakte het merk al bekend 53 winkels te sluiten.

Beeld: Victoria's Secret Facebook

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN