Tommy Hilfiger keert met TOMMYNOW en Zendaya terug naar Fashion Week New York

Tommy Hilfiger, eigendom van PVH Corp, keert met zijn see-now-buy-now-modeshowconcept TOMMYNOW terug naar New York Fashion Week. Op zondag 8 september 2019 zal het Amerikaanse modemerk zijn samenwerking met Zendaya showen in het iconische Apollo Theatre in Harlem. Dit kondigt Tommy Hilfiger aan middels een persbericht.

De laatste keer dat Tommy Hilfiger zijn TOMMYNOW-concept in New York presenteerde was in 2016. Dit was tevens het debuut van het nieuwe modeshowconcept van Hilfiger dat draait om samenwerkingen met jonge merkambassadeurs en waarbij de geshowde collectie direct te koop is (see now buy now).

Op de aankomende modeweek in New York zal Tommy Hilfiger zijn tweede collectie met Zendaya lanceren. De Tommy X Zendaya-collectie voor de herfst 2019 is volgens het persbericht geïnspireerd op sterke en zelfverzekerde vrouwen zoals Aretha Franklin, Ella Fitzgerald, Patti LaBelle en The Supremes; artiesten die vele malen hebben opgetreden in het Apollo Theatre in Harlem. De modeshow richt zich volgens het bericht op inclusiviteit, diversiteit en empowerment.

TOMMYNOW werd in de herfst van 2016 gelanceerd in New York. Daarna volgde Los Angeles in de lente van 2017, Londen in de herfst van 2017, Milaan in de lente van 2018, Shanghai voor herfst 2018 en Parijs voor lente 2019.

"Na een reis om de wereld met TOMMYNOW en een onvergetelijke show in Parijs met Zendaya, ben ik verheugd terug te keren naar waar onze ‘see-now-buy-now’-reis begon", verklaart Tommy Hilfiger in het persbericht. De ontwerper vervolgt: "Zendaya's wens om TOMMYNOW naar Harlem, New York te brengen, voelde als een geweldige volgende stap in het uiten van haar visie voor de toekomst.”

Beeld: Tommy Hilfiger

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN