Stijlvolle actie van ABN-Amro
bezig met laden...
De ABN-Amro heeft een nieuwe manier bedacht om jonge klanten te werven. Uit een intern onderzoek is gebleken dat de nieuwe doelgroep "young professionals" - bestaande uit afgestudeerden tot 28 jaar - het liefst bij Vanilia en Suit Supply werkkleding koopt.
De bank tracht deze groep nu op zeer effectieve wijze te bereiken. Door een samenwerking met damesmodemerk Vanilia en maatpakkenbedrijf Suit Supply aan te gaan hoopt de ABN-Amro op deze manier zo veel mogelijk afgestudeerden naar haar negen grootste filialen te trekken om aldaar een Young Professional Pakket af te sluiten. Dit pakket biedt de jonge professional veel voordelen en aanbiedingen voor de komende jaren.
Dankzij deze samenwerking zullen op 18 december de eerste 75 bezoekers per filiaal, bij afsluiting van een Young Professional Pakket, een pak van Suit Supply of van Vanilia ontvangen. De volgende 200 bezoekers worden beloond met een overhemd, das, annex cadeaubon. De banken zullen speciaal voor deze gelegenheid op een zatermiddag geopend blijven en als modezaak worden ingericht. Bovendien worden de fililalen voorzien van personeel uit beide winkels.
Sinds 1 december worden op de televisie twee verschillende spotjes - één voor de vrouwen en één voor de mannen - door de bank uitgezonden om de actie te adverteren.