Wie van mode houdt, kiest ook haar accessoires modebewust. Sieraden moeten de trendy outfit complementeren. Dat geldt voor de kleur en voor het design. Thomas Sabo speelt hierop in met een juwelencollectie die qua look en feel past bij de catwalk. Dit jaar bestaat het sieradenmerk Thomas Sabo 20 jaar. Twee decennia geleden reisde Thomas Sabo zelf nog van deur tot deur om bijous aan de man te brengen die hij in India en Azië had ingekocht. Inmiddels ontwikkelt het bedrijf zelf de collecties, heeft het wereldwijd verkooppunten en wordt het merk zelfs in de lucht verkocht. Sieraden van Thomas Sabo zijn meestal bij de betere juweliers te vinden. Daarnaast wordt het door verschillende vliegmaatschappijen, waaronder Lufthansa en Swiss, aangeboden en zijn ook chique Londense warenhuizen als Harrods en Harvey Nichols klant. Het internationale succes dankt Thomas Sabo vooral aan zijn kwalitatief hoogwaardige sieraden en het prijsniveau dat tussen echte juwelen en de fashionable bijous inzit. Het merk combineert een moderne vormgeving met sterling zilver en kleurrijke stenen die met de hand worden gezet. Opvallend is daarbij dat men zich bij het ontwerpen laat inspireren door de collecties van internationale modehuizen. Daarom sluiten de sieraden van Thomas Sabo, die net als kledingmerken een zomer- en een wintercollectie brengt, aan bij de heersende trends van het seizoen. Ter ere van het jubileum heeft Thomas Sabo met een speciale lijn in een gelimiteerde oplage uitgebracht. Deze lijn omvat ware 'collector's items' zoals een stoer slangenleren polsbandje, afgewerkt met zilver en zilveren decoraties, en unieke halskettingen. Prijzen voor deze 'limited edition' variëren van €99 tot €139. www.thomassabo.com

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN