(advertentie)
(advertentie)
Senz lanceert tassen en sjaal-lijn

Senz, bekend van de stormparaplu’s, lanceert vandaag een tassen en sjaal-lijn. Door de uitbreiding van de productlijnen hoopt het bedrijf zich te vestigen als fashion accessory brand.

De tassencollectie bevat een rugzak, een grote tote, kleine tote en een aktetas. De tassen zijn verkrijgbaar in vier verschillende kleuren: rood, zilver, beige en zwart. De tassen zijn waterdicht en hebben een speciaal compartiment voor een Senz-paraplu. Senz richt zich met deze producten op de ‘urban millennial’, aldus commercieel directeur Laurain Engel - Te Riet. De prijs van de tassen ligt tussen 99,90 en 159,90 euro in.

Naast tassen neemt Senz nu ook sjaals op in hun aanbod. In de collectie zijn bandana’s en all season sjaals opgenomen, beiden in 3 verschillende kleurstellingen. De all season sjaals zijn twee aparte items die worden gecombineerd tot één sjaal voor de winter door middel van een gesp. Wanneer deze losgekoppeld wordt kan één van de items los gedragen worden op warmere dagen. De bandana’s worden verkocht voor 19,90 en de all season sjaal tegen een prijs van 99,90 euro.

Senz werd in 2006 opgericht door drie oud TU Delft-studenten, Gerwin Hoogendoorn, Philip Hess en Gerard Kool. Het bedrijf won meerdere prijzen voor het ontwerp van hun stormparaplu.

Beeld: Senz