• Home
  • Nieuws
  • Fashion
  • Scherpe daling bezoekers B&B Berlijn

Scherpe daling bezoekers B&B Berlijn

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Afgelopen weekend heeft Bread & Butter Berlijn 20.000 bezoekers geteld. Een fikse daling vergeleken met voorgaande edities toen de modevakbeurs in de Duitse hoofdstad het dubbele aantal bezoekers trok. Het contrast wordt nog groter als men kijkt naar de belangstelling voor de dochterbeurs die de organisatie sinds een jaar in Barcelona organiseert.

Bread & Butter Barcelona trok eerder deze maand meer dan 53.000 bezoekers. De organisatie blijft in het draagvlak van Berlijn geloven. Directeur Karl Heinz Müller zei zelfs dat deze editie de "mooiste Bread & Butter vakbeurs (was) sinds het begin." Hij sprak over "een perfect aanbod van exposanten", "een coherente merkenmix" en "een overtuigende visuele presentatie." De volgende editie in januari wordt al voorbereid en Müller maakte bekend daar er weer een nieuwe afdeling aan het concept zal worden toegevoegd: Bread & Butter Playground. "Steeds meer merken zijn op zoek naar nieuwe manieren om zich te presenteren.

Men denkt dan niet alleen aan modeshows, maar ook aan unieke optredens, tentoonstellingen etc. Met B&B Playgroud bieden we een forum voor deze presentaties." De volgende editie van de beurs is van 26 t/m 28 januari 2007.

Bread Butter
BreadandButter