Protest en KesselsKramer hebben bekend gemaakt een samenwerking aan te gaan om het 15 jaar jonge Nederlandse merk te versterken in de 41 landen waarin het verkocht wordt. Deze keuze is gemaakt na een periode van snelle groei van Protest Boardwear. De omzet is de laatste 10 jaar met 600% toegenomen en nu zal een gedeelte terug geïnvesteerd worden in een Europese reclame campagne. De samenwerking met KesselsKramer geeft duidelijk de intentie aan van Protest om de groei door te zetten en een sterk merk te creëren.

KesselsKramer werd door Protest verkozen door hun succesvolle werk voor jongeren en fashion brands zoals 55dsl, Diesel, Nike en het Hans Brinker Budget hotel. Jeroen Coppens, Brand Manager legt uit; "We hebben met Protest een uniek verhaal te vertellen wat voor veel mensen nog onbekend is en we zochten naar extra support om dit te communiceren. Dit vonden we in KesselsKramer en met hun creatieve talent, ervaring in de fashion industrie en uitstekende reputatie hebben we nu alles in huis om een sterk merk neer te zetten. Echter het belangrijkste is dat ze weten waar onze sporten over gaan en dat ze er net zo gepassioneerd over zijn als wij."

In een markt vol met in Californië en Australië opgerichte merken moest het jonge Nederlandse Protest altijd harder knokken dan de rest voor een plekje in het hart van gepassioneerde boardsporters. "Dat is wat ons aansprak in het merk Protest," zegt Engin Celikbas, Managing Director en Partner bij KesselsKramer. "Ondanks dat het merk uit een vlak land zonder bergen en goede golven komt hebben ze een succesvol internationaal bedrijf weten op te bouwen in de snowboard en surf industrie. Dat vraagt om passie." Het eerste werk van Protest en KesselsKramer zal volgende zomer zichtbaar worden via verschillende media kanalen, van print en online tot producten, sponsoringen en diverse 'services'.

 

Related Products

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN