• Home
  • Nieuws
  • Fashion
  • Proenza Schouler lanceert submerk

Proenza Schouler lanceert submerk

Door Caitlyn Terra

bezig met laden...

Scroll down to read more

Ter ere van het vijftienjarige bestaan van Proenza Schouler lanceert het merk een nieuw, goedkoper submerk. Het merk zal de naam Proenza Schouler White Label dragen. De stijl van de lijn zal meer casual zijn in vergelijking met de luxe ready-to-wear hoofdlijn van Proenza Schouler.

PSWL zal onder andere sweatshirts, t-shirts, denim en outerwear in de collectie hebben. “Het is altijd een doel van ons geweest om een collectie te ontwikkelen die high-end met het dagelijkse verenigd op een manier die veel van onze vrienden aanspreekt, maar ook de designer klanten die we over de jaren hebben verzameld,” aldus ontwerpers en oprichters Jack McCollough en Lazaro Hernandez in een statement.

“We zijn verheugd om eindelijk een heel aanbod van makkelijke, meer casual items aan te bieden naast onze fashion-focused stukken die we in het verleden hebben gemaakt en zullen blijven maken,” aldus de ontwerpers. “Met PSWL hebben we het gevoel dat we nu het gehele spectrum aan kunnen spreken op een manier die voor ons authentiek en relevant voelt voor de manier waarop consumenten zich vandaag de dag kleden.”

De prijzen van de PSWL-collectie zullen tussen de 195 en 1195 dollar vallen. Op 6 november is de lijn verkrijgbaar bij onder andere Nordstrom, Farfetch en Proenzaschouler.com.

Proenza Schouler
proenza schouler white label
pswl