• Home
  • Nieuws
  • Fashion
  • Prenatal vaart nieuwe koers

Prenatal vaart nieuwe koers

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Prenatal is een nieuwe weg ingeslagen. Twee jaar geleden al begon de winkelketen met producten voor zwangere vrouwen en baby's met een versterking van de merkidentiteit. Het bleek namelijk dat Prenatal wel bekend stond als autoriteit op het gebied van zwangerschap en geboorte, maar dat aspecten zoals 'fun' en het merkgevoel ontbraken. In maart 2003 is men daarom begonnen met het creëren van een nieuwe identiteit. Prenatal moest het symbool worden voor moederschap. De winkels moesten warmte en geborgenheid gaan uitstralen, de corporate communicatie werd daarop aangepast en het personeel kreeg een training. Verder zijn er nieuwe winkels geopend en is het assortiment vernieuwd. De nieuwe identiteit heeft Prenatal nu al succes opgeleverd. Op basis van het nieuwe concept won de keten in november 2004 de Retail Design Jaarprijs, terwijl de hoofdprijs Winkel van het jaar naar eigen zeggen op een haar na is gemist. (Bron: Reclameweek)

Prenatal