• Home
  • Nieuws
  • Fashion
  • Online omzet Bluefly's stijgt 33 Procent

Online omzet Bluefly's stijgt 33 Procent

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Online kleding verkopen in Amerika zitten goed in de lift. De online designer winkel Bluefly presenteerde deze week haar cijfers, die een stijging van 33 procent ten opzichte van vorig jaar laten zien. In totaal werd over de eerste negen maanden een bedrag van $20.1 miljoen omgezet, tegenover $15.1 miljoen vorig jaar. In de maand november werd maar liefst percent, to $2.7 miljoen aan designerkleding verkocht. Alle kledingsegmenten laten een sterke stijging zien, zowel dames-, heren- en kinderkleding, aldus CEO Ken Seiff.

Hij gelooft dat de Amerikaan steeds meer gewend raakt aan het kopen van kleding via het internet, en daarom de verkopen van zijn bedrijf, en dat van zijn concurrenten een zeer positieve lijn vertonen ten opzichte van de traditionele bedrijven. De economische neergang laat ook de internet bedrijven niet ongemoeid, eerder waren omzetstijgingen te zien van 43 tot 97 procent. Bluefly biedt consumenten kortingen tot 75 procent op apparel, accessories en home products van meer dan 300 designers inclusief merken als Ralph Lauren, Donna Karan and Prada.

About Bluefly, Inc. Bluefly is headquartered in New York City, in the heart of the fashion district. Distinguishing itself with discounts of up to 75%, products from over 300 designers and a 90-day money back guarantee, Bluefly.com aims to be the world's first full service outlet store for designer fashions. Its innovative Web site is designed to eliminate the "hit-or-miss" aspect of off-price shopping by allowing shoppers to see only those products that are available for sale and match their interests. The online merchant has established strategic alliances with many of the most visited Web Sites and portals including AOL, MSN and Yahoo! For more information, visit www.bluefly.com.

Bluefly