• Home
  • Nieuws
  • Fashion
  • Omzetgroei No Excess

Omzetgroei No Excess

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

De omzet van het Nederlandse No Excess is in het derde kwartaal van het lopende boekjaar met 20 procent gestegen vergeleken met dezelfde periode vorig jaar. Dat heeft de producent en groothandel in mannenmode middels een persbericht bekendgemaakt. No Excess produceert casual herenkleding onder de merknamen No Excess en Its Noize. Het bedrijf dankt de gestegen omzet met name aan de internationale groei die het eerste label het afgelopen jaar heeft doorgemaakt. Zo blijkt No Excess het vooral in Zuid Europa -Frankrijk, Spanje en Griekenland- opvallend goed te doen. Onlangs is het merk met een importeur in Italië van start gegaan.

Volgens financieel directeur Henry Potuijt vormt de omzetstijging in het derde kwartaal het bewijs dat het bedrijf de juist koers volgt. "Niet alleen de keuze voor uitbreiding in Zuid-Europa, maar ook de grotere aandacht voor de styling van de collectie, draagt bij aan het succes."

No Excess heeft meer dan 1.500 verkooppunten en zo'n 100 shop-in-shops in heel Europa. Het bedrijf opereert naast Nederland in België, Duitsland, Groot-Brittannië, Ierland, Luxemburg, Frankrijk, Griekenland, Cyprus, Spanje, Malta, Hongarije, Italië, Noorwegen, Libanon, Wit-Rusland, Egypte, Estland, Canada, Saoedi-Arabië, Syrië en de Nederlandse Antillen.

No Excess