Nieuw merk voor Zantman
bezig met laden...
De Amsterdamse Zantman Modegroep introduceert volgend jaar een nieuw damesmerk. Het bedrijf lanceerde eerder merken als Mart Visser Collection en Bogie Women.
Het nieuwe merk moet een oplossing bieden voor de vrouw die haar heil niet vinden kan in wat er momenteel op het gebied van mode wordt aangeboden. Enerzijds is er de strakke, blote en kwalitatief zwakke mode voor de jonge doelgroep die eerder fashion victim is dan fashion trendsetter. Anderzijds is er de degelijke en vaak weinig fantasievolle mode voor de werkende vrouw. Daarom komt Zantman met een alternatief.
Het motto voor het nieuwe merk luidt: "Work 8 (hours), Play 8 (hours), Sleep 8 (hours)". De boodschap is duidelijk. Met de juiste combinaties is de kleding geschikt voor casual, werk en uitgaan. Een mooie pasvorm wordt gecombineerd met kwalitatief hoogwaardige stoffen, en stoer gaat hand in hand met sexy. Kortom, een merk voor de moderne, intelligente vrouw.