• Home
  • Nieuws
  • Fashion
  • Latina Life bij Sears

Latina Life bij Sears

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Sears stort zich op de Latijns-Amerikaanse vrouw. In samenwerking met Latina Magazine lanceert de Amerikaanse winkelketen een exclusieve damesmodelijn. De nieuwe kledinglijn heet Latina Life en omvat kleding, schoeisel en tassen 'geïnspireerd op de stijl van Hispanic vrouwen'. Latina Life wordt ontworpen en geproduceerd door de Jones Apparel Group en is bedoeld voor modebewuste carrièrevrouwen. Bij het ontwerp zal vooral rekening worden gehouden met de 'vrouwelijke rondingen'. Het nieuwe label wordt komende herfst in 425 filialen gelanceerd en zal ook via de website van Sears verkrijgbaar zijn. In voorjaar 2006 wordt de collectie uitgebreid met sieraden en accessoires. De Latijns-Amerikaanse doelgroep is een belangrijke voor retailers in de VS, omdat deze ruim 13 procent van de totale markt omvat. Bovendien zijn de inkomens van mensen in deze groep de afgelopen jaren flink gegroeid.

 

Sears