MAN & WOMAN wil diverse aspecten van de detailhandel belichten. Het ontbreekt u wellicht vaak de tijd om interessante seminaries te volgen. Daarom laten we tijdens beide beursdagen drie vakspecialisten aan het woord omtrent mannenprofielen, modetrends, doelgroepen, shoppergedrag, impulsaankopen, winkelinrichting en digitale communicatie op de winkelvloer. Deze lezingen zullen een ander licht werpen op retail waardoor een bezoek aan onze beurs voor u een extra dimensie krijgt. Consumentenkennis, retailinzicht en innovatie, zijn immers sleutelbegrippen voor een geslaagde modezaak.

Trendwatcher Herman Konings is de eerste spreker. Herman is licentiaat in de theoretische psychologie en zaakvoerder van het Antwerpse trend- en toekomstonderzoeksbureau Pocket Marketing /nXt. Als gerenommeerd trendwatcher geeft hij onder de hoofding 'Ik ben niet van gisteren!' regelmatig adviesrondes en spreekbeurten aan bedrijven en hogescholen over socio-culturele verschuivingen, trend-observaties en toekomstverwachtingen.

De lezing sluit hij af met een aantal nieuwe retailtrends als 'reclusive retail', 'rooftop retail', 'fast/slow retail' en 'isolation retail' ... Door tal van mooie en opvallende voorbeelden uit de hele wereld weet Herman deze onderwerpen boeiend en levendig te maken. Interessante retailinzichten meegeven die u kan vertalen naar uw zaak, daar is het ons om te doen. Uw zaak zal er de vruchten van plukken!

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN