Kindermerk Name It lanceert nieuw submerk Lil’ Atelier
bezig met laden...
Name It heeft er een zusje bij. Het kindermodemerk heeft namelijk Lil’ Atelier gelanceerd, zo meldt een woordvoerder van moederbedrijf Bestseller aan FashionUnited. Lil’ Atelier is Name It’s ‘nieuwe kijk op kindermode door middel van goede materialen, gebalanceerde kleuren en fantastische ambacht’.
Lil’Atelier focust zich op ‘geupgrade materialen gecombineerd met luxe en verfijnd design’, aldus het persbericht. Het merk biedt klassieke stijlen voor jongens en meiden in de categorieën baby, mini en kids. Name It richt zich zelf op kleurrijke ontwerpen en denim, maar gebruikt het nieuwe merk om ook een exclusieve aanpak aan te bieden.
“We hebben een hoge vraag gemerkt voor kinderkleding met een focus op kwaliteit en duurzame materialen, naast een verfijndere look. We willen in deze vraag voorzien met Lil’ Atelier”, aldus Laura Weber Svendsen, communicatie manager bij Name It in het persbericht. De vraag voor een meer exclusieve lijn kwam voornamelijk uit Duitsland en Scandinavië zo meldt Name It.
Lil’ Atelier heeft vier collecties per jaar. Materialen variëren van corduroy, fluweel, kasjmier, wol en biologisch katoen. Het merk voert een kleurenpalet van neutrale kleuren met hier en daar gedempte pastel tinten.
Beeld: Lil’Atelier via Name It