Kijken: het nieuwe winkelconcept van French Connection

French Connection heeft in Londen een nieuw winkelconcept geïntroduceerd. De winkel, genaamd ‘French Connection Studios’, is onderdeel van de strategie om French Connection neer te zetten als een hedendaagse mode en lifestyle bestemming, zo meldt het merk tegen FashionUnited.uk.

Stephen Marks, oprichter en CEO van French Connection meldt in een statement erg tevreden te zijn met de opening van de winkel ‘in een retail locatie die beter past bij French Connection’s premium esthetiek’. “French Connection Studios Duke Street is een geweldige ruimte om een nieuwe look en merk ervaring neer te zetten voor onze klanten.”

De nieuwe winkel biedt damesmode, herenmode, homeware en parfums. Homeware is te vinden aan het begin van de winkel waar ook boeken, tijdschriften en kaarten te koop zijn. Speciaal voor de winkel worden limited edition damesmode items ontworpen die alleen te koop zijn in de French Connection Studios. Deze ontwerpen zijn gebaseerd op de bestsellers van het merk.

In het pand zit ook een fotostudio van French Connection gevestigd, waarmee het merk de bezoeker een kijkje in de keuken wil geven bij het bedrijf. Daarnaast is het ook mogelijk voor de klanten om te genieten van een kop koffie, een glas wijn of wat te eten.

Kijken: het nieuwe winkelconcept van French ConnectionKijken: het nieuwe winkelconcept van French ConnectionKijken: het nieuwe winkelconcept van French ConnectionKijken: het nieuwe winkelconcept van French Connection

Beeld: courtesy of Grosvenor Britain and Ireland/French Connection

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN