Kijken: de eerste beelden van Rihanna’s luxemerk Fenty

Wie nieuwsgierig is naar Rihanna’s luxe modemerk dat ze onder de vlag van LVMH lanceert, hoeft niet langer meer te wachten. LVMH heeft de eerste beelden van het merk online gezet en ook de datum van het debuut bekendgemaakt. Fenty zal op 24 mei in een Parijse pop-up store voor het eerst te koop zijn.

Nadat Fenty het debuut maakt in de pop-up zal het per 29 mei online te koop zijn op Fenty.com. “Fenty wil kracht geven aan het publiek en de klanten en hun levenshouding transformeren door middel van kleding en silhouetten,” aldus het persbericht. In de eerste beelden zijn kledingstukken, schoenen en accessoires van het nieuwe luxe modemerk te zien. Het merk zal buiten het traditionele mode schema te werk gaan en zal in de retail werken met een ‘See-Now-Wear-Now’-model, aldus het persbericht. Elke release van kleding zal zich focussen op een nieuw aspect van vrouwen en hun garderobes.

“Vrouwen zijn de kracht op deze aarde. We hebben meerdere kanten, zijn complex, kwetsbaar doch bulletproof en Fenty wil al deze aspecten aanspreken,” aldus Rihanna in het bericht. “De ene dag wil ik onderdanig zijn, veel dagen heb ik alle touwtjes in handen en de meeste dagen wil ik allebei kunnen zijn. Het was daarom belangrijk dat we een lijn creëerden die veelzijdig genoeg was om dat te omarmen en om vrouwen op die manier te vieren.” De zangeres, entrepreneur en ontwerper geven aan dat alle stukken makkelijk te combineren zijn en bedoeld zijn als bouwstukken van een garderobe. “Ik ben gewoon heel enthousiast om mensen in mijn kleding te zien,” aldus de enthousiaste Rihanna.

Beeld: LVMH

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN