• Home
  • Nieuws
  • Fashion
  • K-Swiss lanceert kledinglijn

K-Swiss lanceert kledinglijn

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Met de lancering van een kledingcollectie voor heren slaat de Amerikaanse schoenenfabrikant K-Swiss een nieuwe weg in. Het komende winterseizoen brengt het merk twee complete casual kledinglijnen op de markt. Volgens Mark van der Wal, European Marketing Director voor K-Swiss, is dit een uitstekend moment voor K-Swiss om een kledinglijn te introduceren. "De sterke doorverkoop van onze collecties bewijst dat de consument ons waardeert en klaar is voor de introductie van onze kleding. Deze nieuwe Apparel lijn geeft K-swiss en zijn partners een uitgesproken kans om het merkimago te verbreden en daarmee iets nieuws en verfrissends op de markt te brengen." K-Swiss werd groot dankzij de bekende witte tennisschoenen. Het bedrijf gaat dan ook prat op zijn tennistraditie en dat is duidelijk terug te zien in de eerste lijn. Deze geheel in het wit uitgevoerde lijn wordt geleverd in een limited edition aan enkele high end fashion stores. De lijn werd ontworpen met medewerking van van Desiree Mejer, oprichter en designer van het Britse merk Fake London. De tweede lijn is bedoeld voor een breder publiek. De lijn focust op trendbewuste mannen tussen de 18 en 35 jaar. Zelf duidt K-Swiss de lijn aan met de term Sneakerwear, omdat het de bedoeling is de kleding te combineren met sneakers. De collectie, bestaande uit tops, broeken en jacks, telt in totaal veertig stuks. Tijdens Bread & Butter Barcelona wordt de lijn officieel gelanceerd.

 

kswiss