Juicy Couture wil Dirty English-label gebruiken voor mannencollectie

Modemerk Juicy Couture wil het Dirty English-label gaan gebruiken om een stap te zetten in de mannenmode markt, meldt WWD. Het label werd jaren geleden gebruikt om parfum te kunnen lanceren in Europa.

De Dirty English by Juicy Couture-lijn zal volgens Nick Woodhouse, chief marketing officer bij moederbedrijf Authentic Brands, bestaan uit 15 stukken. Deze capsule collectie zal wereldwijd online en offline verkrijgbaar zijn.

De mannenlijn is gefocust op millennials. Woodhouse omschrijft het als: “David Beckham-ish; het heeft een attitude en is fashion-forward. Deze lijn is voor de goed verzorgde man die Juicy (Couture, red.) wil dragen, maar onder een mannelijke merknaam.”

Juicy Couture staat bekend om de trainingspakken die het merk maakt. Ze werden bekend onder het grote publiek toen beroemdheden zoals Paris Hilton ze gingen dragen. In 2016 maakte het merk een comeback ter ere van hun 21-jarige jubileum met de hashtag #trackisback. Sindsdien werkt het merk steeds vaker samen met bekende merken of personen.

Beeld: Juicy Couture Facebook

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN