Jeansmerk Amsterdenim ontwerpt merchandise voor Douwe Bobs tour

Het Nederlandse spijkerbroekenmerk Amsterdenim en zanger Douwe Bob slaan de handen in een. Voor Douwe Bobs nieuwe tour ‘The Shape I’m In’, die op 9 november aanstaande start, heeft het jeansmerk de officiële merchandise ontwikkelt. Dit maakt Amsterdenim bekend in een persbericht.

De merchandise die Amsterdenim samen met Douwe Bob ontwikkelde bestaat uit zwarte en witte T-shirts en twintig spijkerjasjes met aan de binnenkant Douwe Bob x Amsterdenim artwork. Tijdens de tour zullen de twintig jasjes aan fans worden uitgedeeld.

Ewout Key Rameijer, algemeen directeur van Amsterdenim, legt telefonisch aan FashionUnited uit dat de samenwerking tussen de artiest en het denimmerk heel organisch verliep: “Douwe Bob is een echte denimliefhebber en een rasechte Amsterdammer. Douwe Bob en zijn band dragen al twee jaar met plezier Amsterdenim op het podium en nu is daar eindelijk de officiële samenwerking.

Hoewel er al plannen voor de toekomst zijn, kan Rameijer hier niet te veel over kwijt: Telefonisch vertelt hij: “Ik hoop dat we in de toekomst nog nauwer met elkaar zullen samenwerken. Een Douwe Bob-collectie of een Douwe Bob fit, het kan allemaal.

Jeansmerk Amsterdenim ontwerpt merchandise voor Douwe Bobs tour

Over Amsterdenim

Amsterdenim is een relatief jong jeansmerk. Het Amsterdamse modemerk werd in 2014 opgericht door Ben Fokkema en heeft in Nederland ongeveer 45 verkooppunten. In het buitenland verkoopt het denimmerk zijn collecties in landen zoals Duitsland, België, Rusland en Zuid-Korea. Amsterdenim heeft nog geen eigen winkel maar er zijn wel plannen een winkel in De Negen Straatjes in Amsterdam te openen. Online verkoopt het jeansmerk zijn collecties onder andere via de webshop en het online warenhuis V&D. Volgend jaar zal Amsterdenim ook te koop zijn bij Zalando en Wehkamp.

Beeld: Amsterdenim x Douwe Bob

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN