• Home
  • Nieuws
  • Fashion
  • Jack & Jones: meer aandacht voor jeans

Jack & Jones: meer aandacht voor jeans

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Jack & Jones, een herenconcept van de Deense Bestseller-groep, is een campagne gestart om de focus meer op jeans te richten. Het bedrijf heeft een kleurrijk boek uitgegeven met als titel Jeans Intelligence, dat klanten vanaf donderdag bij de aankoop een 'limited edition' spijkerbroek van het merk cadeau krijgen. ”Van deze limited edition jeans worden aan elk filiaal slechts 16 exemplaren uitgeleverd,” zegt Paul Spijkerman van Bestseller Wholesale Benelux. ”Het is de meest complexe broek die wij ooit hebben gemaakt en de prijs is voor ons ook vrij hoog: 129,95 euro. ”Jeans Intelligence verhaalt over de lange weg die jeans hebben afgelegd voordat zij bij Jack & Jones in de winkel komen. De spijkerbroeken worden in Italië geproduceerd en één broek gaat al gauw door 50 paar handen. Volgens Spijkerman betreft het een eenmalige reclamecampagne waarin de focus van het kledingmerk naar jeansmerk zal worden verlegd. Behalve Jack & Jones is Bestseller ook de groep achter onder meer Vero Moda, Only, Vila, Selected en Produkt Homme.

Jack&Jones