Het Italiaanse modehuis Fendi heeft zijn lancering voor het tweede deel van de #MeandMyPeekaboo-campagne aan WWD bekendgemaakt. De Fendi-campagne wordt 11 juli aanstaande op de sociale media van het modehuis gelanceerd. Op de foto’s en in de videobeelden zijn Kim Kardashian met haar moeder Kris Jenner en dochter North West te zien.

Voor het 10-jarig jubileum van de Peekaboo-tassen, lanceerde het modebedrijf afgelopen april al video’s en afbeeldingen van Fendi’s creatief directeur Silvia Venturini Fendi met haar dochters Delfina Delettrez Fendi en Leonetta Luciano Fendi. De video draaide om de relatie tussen de familieleden onderling en de relatie die zij met de Peekaboo-tas hebben.

"Het idee voor deze campagne was om het concept familie uit te breiden, omdat het een deel uitmaakt van onze geschiedenis en we andere families met voornamelijk vrouwen wilden belichten,” verklaart Venturini Fendi tegenover WWD. "In het geval van de Kardashians zijn het alle drie zeer sterke vrouwen met sterke persoonlijkheden. Het is een iconische familie, die bekend staat om hun uiterlijk, we wilden daarom juist intieme kijk geven in hun relatie.

De videobeelden worden begeleid door het nummer “Love Lockdown’ van Kim Kardashians man Kanye West.

Naast de Kardashians zijn in het tweede deel van de Fendi-campagne onder andere de uit Seoul afkomstige zangeressen, actrices en zusjes Jessica Jung en Krystal Jung en Ewan McGregors dochters Clara McGregor en Esther McGregor te zien.

Beeld: MyandMyPeekaboo Fendi via Instagram

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN