De merken Cottonfield en Jackpot van Deens kledingconcern IC Companys hebben een licentieovereenkomst gesloten met Molo Kids. Volgens de overeenkomst zullen de merken samenwerken aan de logistiek, het aanbod en de creatieve ontwikkeling van de kindercollecties. Louise Frederikson, de ontwerpster van het succesvolle Deense kinderkledingmerk Molo, zal voortaan ook verantwoordelijk zijn voor de kindercollecties van Jackpot en Cottonfield. Het merk Molo wordt in 250 verkooppunten in Europa verkocht, waaronder Selfridges, Harrods en Magasin du Nord. "Kinderkleding is altijd al belangrijk geweest voor ons bedrijf," zegt Robert du Mosch, countrymanager van IC Companys in Nederland. "We hebben lang gezocht naar de juiste partner en die hebben we uiteindelijk gevonden. Het is nu aan ons om distributiepunten voor de nieuwe collecties in Nederland te vinden. Daarvoor zoeken we onder kinderspeciaalzaken en warenhuizen." De eerste collectie onder de nieuwe samenwerking zal in het najaar 2007 verschijnen. In de toekomst zijn er ook plannen voor een babylijn van Cottonfield en Jackpot. Molo heeft al een succesvolle babylijn. Volgens Du Mosch zijn er voorlopig geen plannen voor overige licentieovereenkomsten.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN