Groeiende Showroom biedt inzicht in trends
bezig met laden...
Modevakbeurs SHOWROOM maakt zich op voor de tweede editie op 22 en 23 juli. Na een vliegende start te hebben gemaakt afgelopen januari is het aantal deelnemende merken fors gegroeid, met 25%. Nu ook de jeansmerken als Pall Mall, Mustang jeans en Geisha, herenmerken als Vanguard, Donkervoort, Singley en Martomod, en damesmerken als Jackpot, Jota mas ge, Koola Anna en Tasch hun naam aan de beurs verbinden biedt SHOWROOM een nog breder merkenpallet.
Net als vorige keer kunnen bezoekers rekenen op een stijlvol onthaal, met veel aandacht voor styling en muziek van the funkadelic vw.
Goed zakendoen en plezier beleven gaan hand in hand bij SHOWROOM. Ook het extravagante beursprogramma zal hiervoor zorgen. De Lef campagne van Euretco daagt de bezoeker uit insecten te eten. De graffiti artists van Tagger, auralezers van Dreamcatcher, masseurs van de SHOWROOM-massagesalon, kappers van Check your head, de creatievelingen van de Sewing Room en de fotograaf in de Dressingroom: iedereen zit klaar om de bezoekers een mooie dag te bezorgen.
Veel aandacht dit keer ook voor trends door de samenwerking met INTRES. De retail service organisatie zal in een inspirerende ambiance de trends voor zomer 2008 voor de dames- en herenmode belichten. Detaillisten krijgen de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van stoffen, fournituren, kleuren, trends en styling voorgeschoteld, die richting kan geven aan de inkoop.
Door de aanwezige collecties uit binnen en buitenland en het uitgebreide beursprogramma belooft SHOWROOM weer een allround evenement te worden.