Fashion Club 70 organiseert interactieve workshop
bezig met laden...
“De dialoog voeren we verder digitaal”
Het succesvolle familiebedrijf Fashion club 70 lanceert dit najaar een digitale bijeenkomst van zijn Fashion Club Academy. “We merken dat onze klant nood heeft aan support in deze woelige tijden, daarom blijven we met hen in dialoog en hopen hen zo nieuwe inzichten te geven in de huidige markt.” vertelt Luc Dheedene.
In November 2019 lanceerde Fashion club 70 zijn Fashion Club Academy: een offline en online platform dat de klant adviseert en inspireert in een continu veranderende modemarkt.
Tijdens het kick-off event gaven twee sprekers hun visie op de toekomst van retail. Op het online platform worden er maandelijks artikels & video’s gepubliceerd waarmee Fashion Club 70 zijn klanten informeert over relevante topics zoals wetgeving, sales & marketing.
Gezien de huidige maatregelen zal de fysieke bijeenkomst worden vervangen door een digitale workshop. Op maandag 16 & maandag 23 november wordt er in een webinar sessie de focus gelegd op de huidige uitdagingen die de retailmarkt kenmerken. Hoe bereik je op een organische manier jouw klant via social media? Hoe creëer ik de juiste content? Is betalend adverteren echt nodig? En hoe zet ik slim in op Facebook & Instagram marketing? Op al deze vragen en nog meer zal de kijker een antwoord krijgen tijdens één van de interactieve sessies.
Luc: “We streven naar een partnership met onze klant. De Fashion Club Academy is een educatief platform waarmee we continu in dialoog kunnen treden met onze klant en op deze manier een draagvlak creëren voor verandering en innovatie.”
“Een Instagramprofiel hebben is een begin, maar blijvend gevarieerde content creëren is een ware uitdaging”. Creative agency Black Cod geeft in de eerste workshop op 16 november tips en tricks om de continuïteit van een social aanwezigheid te garanderen.
Tijdens een tweede sessie op maandag 23 november spitst The Dot Society zich toe op online marketing. Caroline De Bruyn, eerder werkzaam bij Fashion club 70, kent als geen ander de pijnpunten van de retailer op het vlak van online marketing. The Dot society zal uitleggen hoe je van Insta-volgers Insta-klanten kan maken, het bepalen van de doelgroep en hoe de klant zelf campagnes makkelijk kan opzetten en tenslotte hoe je de resultaten het best interpreteert.
Beide sessies worden afgesloten met een persoonlijke Q&A.
Verder krijgt de kijker praktische tips die makkelijk toe te passen zijn op de eigen kanalen.
Inschrijven kan nu via deze link.