Artikelen door Partner
Partner Content wordt rechtstreeks geleverd door vertrouwde partners van FashionUnited en gepubliceerd in de originele vorm, met waar nodig redactionele aanpassingen. Deze artikelen weerspiegelen de stem, visie en expertise van de betreffende merken.
Trends – bugatti herfst/winter 2026-collectie
De overgang van business naar dolce vita, van ambitie naar een zacht, bijna zwevend gevoel van genot: het vertrekpunt voor de nieuwe bugatti-collectie. Een ontmoetingsplek voor generaties, levensstijlen en persoonlijkheden — met de collectie als begeleider. Moeiteloze elegantie, kleuren en silhouetten vol lichtheid en items met een verhaal....
Fashion Partner Contentbezig met laden...
"Super aanbieding voor super lage prijs!": Goedkoop blijkt duurkoop
Geschreven door Reg Nelemans van FashionPower De mode-industrie werkt al jaren met een voortdurende stroom aan promoties en prijsacties. Vooral in Nederland is prijsstunten een vast onderdeel van het retaillandschap geworden. Waar prijsverlagingen vroeger alleen in januari en augustus waren toegestaan, is korting inmiddels permanent aanwezig....
Fashion Partner Contentbezig met laden...
Hoe Saint Steve de Nederlandse knitwearmarkt verovert
The king of knitwear. Saint Steve groeide in korte tijd uit tot een onmisbare speler binnen het herensegment. Het merk overtuigt sinds de start met next-level knitwear: verfijnde kwaliteiten, tijdloze go-to pieces en comfort dat je meteen voelt zodra je het aantrekt. Dat het label in de branche inmiddels bekendstaat als ‘The Moneymaker’ is dan...
Fashion Partner Contentbezig met laden...
Quarter Zip Movement: meer dan een trend… een echte style reset
Als je de laatste tijd door social media hebt gescrold, is de kans groot dat je de Quarter Zip Movement bent tegengekomen. Wat begon als een virale TikTok van Jason Gyamfi en Richard Minor uit de Bronx, inmiddels goed voor meer dan 23 miljoen views, is uitgegroeid tot een echte stijl verschuiving voor een nieuwe generatie mannen. Het idee is om...
Fashion Partner Contentbezig met laden...
SKIGLITZ x BARTS 2.0. De collab die kou laat smelten
STIEGLITZ en BARTS zijn terug met een wintereditie vol energie, kleur en zelfvertrouwen. Voor het tweede seizoen op rij bundelen de merken hun krachten voor een samenwerking die de grens tussen berg en stad laat vervagen. SKIGLITZ x BARTS 2.0 is een ode aan uitgesproken stijl, comfort en het plezier van een goed gestylde winterdag. De collectie...
Fashion Partner Contentbezig met laden...
De opkomst van bamboe: Bamboo Basics introduceert uitbreidingen in nacht- en loungewear
Met de introductie van een vernieuwde pyjamacollectie én een uitgebreide lijn loungewear laat Bamboo Basics opnieuw zien waarom het merk een vaste waarde wordt binnen het segment van comfortabele, hoogwaardige basics. Het Nederlandse label blijft trouw aan zijn kernfilosofie: kleding ontwikkelen die zacht, functioneel en bewust geproduceerd is,...
Fashion Partner Contentbezig met laden...
My Jewellery opent een tweede boutique op Schiphol Airport
My Jewellery heeft haar aanwezigheid in de travel retail uitgebreid met de opening van een prachtige, tweede winkel op Schiphol. De nieuwe boutique, gelegen op Schiphol Plaza (landside), beschikt over ruim 140 m² winkelruimte en biedt een volledige mix van sieraden, accessoires en kleding. De ligging maakt de winkel toegankelijk voor een brede...
RetailPartner Contentbezig met laden...
Eerste 130+ deelnemende merken PREVIEW KIDS V
Met trots kondigt team PREVIEW aan dat de eerste 130+ merken voor de aankomende editie van PREVIEW KIDS nu bekend zijn. De brandlist is te bekijken op de website van PREVIEW KIDS. Deze vooruitziende merken zetten de toon voor dit exclusieve event dat CAST in januari 2026 organiseert. Houd de brandlist in de gaten, want er sluiten zich binnenkort...
BeurzenPartner Contentbezig met laden...
Be in the Moment: 10DAYS lanceert festive capsule collectie
Dit seizoen nodigt 10DAYS je uit om elk moment te vieren – met een capsule van 10 feestelijke looks die bewijzen dat een festive look en comfort hand in hand gaan. Credits: 10DAYS De collectie is zo ontworpen dat je je goed voelt en dus volledig in het moment op kan gaan. Mode die je van binnen én buiten goed laat voelen, en het plezier...
Fashion Partner Contentbezig met laden...
EuroShop 2026: ’s werelds belangrijkste vakbeurs voor de detailhandel viert haar 60-jarig jubileum en de nieuwste innovaties uit de retail
Zodra in februari 2026 de deuren van EuroShop opengaan, zal de internationale retail-wereld voor de 22e keer in Düsseldorf samenkomen om een bijzonder jubileum te vieren: EuroShop wordt 60 jaar! Sinds de première in 1966 heeft de vakbeurs zich tot hét toonaangevende platform voor de retailbranche ontwikkeld, dat iedere drie jaar vakbezoekers uit...
BeurzenPartner Contentbezig met laden...