Artikelen door Partner
Brams Paris: 50 jaar Denim Heritage
In 2025 viert Brams Paris zijn 50-jarig bestaan. Ter ere van deze mijlpaal lanceert het merk een exclusieve jubileumspijkerbroek: Bram – een eerbetoon aan zijn rijke historie en vakmanschap. Al sinds de oprichting in 1975 heeft Brams Paris zich toegelegd op het produceren van kwalitatieve jeans tegen een scherpe prijs. Denim workwear: het...
Fashion Partner Contentbezig met laden...
Samen versnellen naar een Circulaire Textielindustrie
De circulaire textielindustrie is volop in beweging. Bedrijven die vooruit willen, moeten zichtbaar zijn, samenwerken en hun innovatiekracht tonen. Circular Textile Days biedt bedrijven die actief zijn in de circulaire textielketen een internationaal B2B-platform om kennis te delen, oplossingen te presenteren en nieuwe partnerships aan te gaan....
BeurzenPartner Contentbezig met laden...
White Milano sluit overeenkomsten om merken naar het buitenland te brengen
White Milano maakt zich klaar om de deuren weer te openen in de Tortona-zone in Milaan en heeft een reeks strategische internationale overeenkomsten opgezet om deelnemende merken de kans te geven om ook in het buitenland erkenning te krijgen. De beurs, opgericht door Massimiliano Bizzi en gepland van 27 februari tot 2 maart, heeft haar...
Fashion Partner Contentbezig met laden...
Antwerpen Shopwalhalla: De collectie-uitverkoop van Fashion Club 70
Fashion Club 70 viert dit jaar haar 50-jarig jubileum en organiseert een collectie-uitverkoop op 28 en 29 maart, een evenement dat 2 keer per jaar wordt gehouden. Tijdens deze sale worden de showrooms vrijgemaakt voor een van de grootste collectieverkopen, met 1000 m² aan modeartikelen beschikbaar tegen gereduceerde prijzen. De uitverkoop biedt...
Fashion Partner Contentbezig met laden...
Je toekomst in de modewereld: Training bij Tom Tailor
Bij Tom Tailor draait een training om innovatie en ontwikkeling. Met meer dan 3.000 medewerkers in meer dan 30 landen zet het modebedrijf uit Hamburg zich in voor een diverse en inclusieve werkomgeving die zowel persoonlijke als professionele groei stimuleert. Vier verschillende programma's bieden praktische ervaring in kerngebieden zoals...
Fashion Partner Contentbezig met laden...
Cuba-editie: een FashionUnited-Q&A met Josephine & Co
Het is vroege ochtend in Santiago de Cuba. De zon begint op te komen boven de glooiende heuvels en werpt een gouden gloed over de slaperige straten. In een knus huis, verscholen van de drukte van de stad, is het team van Josephine & Co gevuld met stille opwinding. Ze zijn hier niet alleen om de lente/zomer 2025 collectie van het merk te...
Fashion Partner Contentbezig met laden...
Pure Path brengt Pura Vida tot leven met Spring Summer ’25
De Pure Path Social Club De energie en levendigheid van Zuid-Amerikaanse social clubs komen tot leven in de nieuwe Spring Summer ’25 collectie van Pure Path. Deze collectie is geïnspireerd door de bijeenkomsten van jong en oud in de bruisende community van Latijns-Amerika. De essentie van Pura Vida – het vieren van de kleine momenten in het...
Fashion Partner Contentbezig met laden...
Succesvolle eerste editie van PREVIEW Footwear & Accessories zet de toon voor de toekomst
Afgelopen maandag en dinsdag vond de eerste editie plaats van PREVIEW Footwear & Accessories, een nieuw en inspirerend event dat de Schoenendagen en GOODS heeft vervangen. De beurs, georganiseerd door CAST, werd enthousiast ontvangen door bezoekers en exposanten. Beursvloer en showrooms Naast een drukbezochte beursvloer waren ook alle showrooms...
BeurzenPartner Contentbezig met laden...
Mart Visser vindt het tijd voor een andere aanpak in de wholesale: het ‘See Now, Buy Now’ concept
In zijn karakteristieke ‘Headquarters’ in de Amsterdamse Schinkelbuurt, waar winkelervaring, archief en werkplek samenkomen, spreekt iconisch Nederlandse ontwerper Mart Visser met FashionUnited over zijn nieuwste stap in wholesale: het ‘See Now, Buy Now’ concept. Dit model, dat detaillisten in staat stelt om gedurende het seizoen in te kopen,...
RetailPartner Contentbezig met laden...
Lazamani viert vakmanschap met de FW25-collectie ‘Let’s Celebrate’
De Herfst/Winter 2025-collectie van Lazamani staat in het teken van een feestelijke ode aan schoenambacht. Onder het thema ‘Let’s celebrate!’ brengt het Nederlandse merk een collectie die vakmanschap en verfijnd handwerk viert. Met Hooijer Footwear als drijvende kracht achter de distributie, biedt Lazamani een aanbod dat zowel modieus als...
Fashion Partner Contentbezig met laden...