Artikelen door Partner
Best of Bangladesh Europa 2025 – Toegang tot een veelbelovende investeringsmarkt
De "Best of Bangladesh in Europe" - Een nation-branding initiatief is een bewijs van de opmerkelijke vooruitgang en het toekomstige potentieel van Bangladesh. Dit evenement brengt tentoonstellingen, netwerken en discussies samen die de transformerende impact van opkomende industrieën op onze economie benadrukken. We verstevigen de positie van...
EventsPress ReleasePartner Content12 uur geleden
Dstrezzed introduceert eerste zonnebrillencollectie: de Steve & de Jack
Zonnestralen incoming? Tijd om je ogen te beschermen met stijl. Dstrezzed introduceert zijn allereerste zonnebrillencollectie voor Spring Summer '25. Maak kennis met Steve en Jack. Vernoemd naar twee iconen die een zonnebril tot stijl symbool maakten: Steve McQueen en Jack Nicholson. Deze legendes hadden geen look nodig, ze waren de look. Ter...
Fashion Partner Content10 apr 2025
Donovan Pascal over EAST 42ND en vrouwelijk empowerment
Wat gebeurt er als een ontwerper met een oog voor streetstyle, een liefde voor het combineren van relaxte stijlen met op maat gemaakte silhouetten, en een sterk geloof in gendergelijkheid besluit een nieuw modemerk op te richten? Dan krijg je EAST 42ND! Centraal in het nieuwe label EAST 42ND staat Donovan Pascal, een in Londen gevestigde...
Fashion Partner Content9 apr 2025
Campbell herintroduceert zichzelf: een nieuwe identiteit voor de man die vol in het leven staat
Campbell, het merk dat zich richt op de moderne, zelfbewuste man, presenteert met trots zijn vernieuwde identiteit en gloednieuwe website. Deze transformatie markeert een belangrijke mijlpaal voor het merk en benadrukt de kernwaarden waar Campbell voor staat: stijl, kwaliteit en authenticiteit. Niet als trends, maar als een blijvende levenswijze...
BusinessPartner Content3 apr 2025
Van data naar actie: De 3 belangrijkste lessen uit de Footprint Benchmark Pilot
De druk op de textielindustrie om haar milieu-impact inzichtelijk te maken en te verminderen groeit snel. Toch worstelen veel merken met het verkrijgen van betrouwbare en vergelijkbare data – vaak door een gebrek aan consistente standaarden, de complexiteit van Life Cycle Assessments (LCAs) en beperkte transparantie in de toeleveringsketen....
BusinessPartner Content3 apr 2025
Belgisch modelabel LolaLiza trekt naar Mol
Het Belgische modemerk LolaLiza, bekend om haar trendy en betaalbare dameskleding, breidt haar winkelnetwerk verder uit en strijkt nu neer in Mol. Met deze nieuwe vestiging brengt LolaLiza haar kenmerkende stijl nog dichter bij de lokale shoppers. Vanaf vandaag zijn modeliefhebbers van harte welkom op Rozenberg 96A om de nieuwste collecties te...
RetailPartner Content2 apr 2025
Summum Winter en Early Spring 2025: Lead in Style
Summum onthult een collectie voor Winter 2025 en Vroegvoorjaar 2026 die traditionele modegrenzen overstijgt en de dynamiek van beweging, veelzijdigheid en persoonlijke stijl viert. Van de puls van de stad tot intieme winterbijeenkomsten en de belofte van een frisse start, vertelt 'Lead the season' een verhaal van beweging. De collectie...
Fashion Partner Content31 mrt 2025
Hoe de logistieke revolutie de toekomst van mode hervormt
De e-commerce in de mode-industrie groeit razendsnel. Marktleiders zijn druk bezig om hun logistieke proces aan te passen om aan de torenhoge verwachtingen van consumenten te kunnen voldoen. Volgende-dag- bezorging, probleemloze retourzendingen en een omnichannel-aanpak zijn geen luxe meer, maar basisvereisten. Dit dwingt bedrijven om hun...
BusinessPartner Content31 mrt 2025
Business Fashion Academy opent eerste privé mode- en businessacademie van België in hartje Antwerpen
Na het grote succes van de vestigingen in Eindhoven en Utrecht, opent de Business Fashion Academy (BFA) nu ook de deuren in Antwerpen. De Business Fashion Academy (BFA) zet hiermee een belangrijke internationale stap met de opening van haar eerste Belgische vestiging aan de Meir 12 in Antwerpen. Met deze uitbreiding introduceert de academie een...
Fashion Partner Content31 mrt 2025
Hoe Smart Replenishment werkt
Smart Replenishment is hét IT-onderwerp in de mode-industrie. Tijdens onze jaarlijkse beursbezoeken en in recente media-aandacht is één ding duidelijk geworden: het belang van sterk in-season management is nog nooit zo evident geweest. Zowel merken als retailers erkennen de cruciale rol ervan om competitief te blijven. Maar wat is Smart...
BusinessPartner Content31 mrt 2025