Artikelen door Partner
OFM.: Succes met een duurzaam en innovatief retourbeleid
bezig met laden... - Business - Partner Content
OFM., ookwel bekend als Only For Men, heeft met vernieuwende strategieën hun retourprocessen verbeterd om klanttevredenheid en loyaliteit te verhogen, terwijl duurzaamheid en efficiëntie centraal staan. Samen met Returnless wist het bedrijf uitdagingen te tackelen, zoals de overgang naar een volledig paperless retourproces en een klantgericht...
Sport, gezondheid, mode: Hoogtepunten van ISPO Munich 2024
bezig met laden... - Beurzen - Partner Content
De wereld van sport herzien en samen vormgeven: dat is waar ISPO Munich 2024 (3 tot 5 december 2024) om vraagt met de hoofdthema's van dit jaar: Retail & Duurzaamheid, Gezondheid & Mode en Tech/AI & Sport Uitgebreid. Met meer dan 2.400 exposanten, thematische hubs en een uitgebreid programma met prominente sprekers zal het komende evenement...
LolaLiza biedt FashionUnited een exclusieve blik op hun influencer-strategie
bezig met laden... - Business - Partner Content
Wat is er nodig om een groep volgers te transformeren tot een toegewijde community? Het Belgische modemerk LolaLiza heeft influencer-marketing naar een hoger niveau getild met zijn ambassadeursclub, de LolaLiza Club. Ontworpen om duurzame, authentieke relaties met influencers te cultiveren, versterkt het LolaLiza's band met hun publiek en...
YOEK lanceert rebranding ter viering van bijna 40 jaar inclusieve damesmode
bezig met laden... - Fashion - Partner Content
Het Nederlandse modemerk YOEK lanceert een vernieuwende rebranding om zich te positioneren als een merk voor alle vrouwen, waarbij het de beperkingen van de ‘plus-size’ benaming achter zich laat. Met een visie gericht op inclusiviteit binnen een breed scala aan maten, richt het merk zich op een breder publiek door middel van een moderne visuele...
Ontdek de kracht van Tunesisch Textiel: Unieke matchmaking kans voor Nederlandse modebedrijven
bezig met laden... - Beurzen - Partner Content
Op 2 en 3 december vindt in Nederland het Tunisian Textile & Clothing B2B Matchmaking Event plaats, waarbij achttien vooraanstaande Tunesische textiel- en kledingproducten zich presenteren aan Nederlandse merken. Het evenement biedt een unieke kans voor Nederlandse labels om rechtstreeks in contact te komen met producenten die niet alleen...
Van partylook tot cadeau-inspiratie: de bruisende feestcollectie van LolaLiza
bezig met laden... - Fashion - Partner Content
It’s party time! De feestdagen staan voor de deur, en dat betekent één ding: stralen! Bij LolaLiza vind je dit najaar een uitgebreide collectie feestmode en cadeau-inspiratie, ontworpen om elk moment in stijl te vieren. Of je nu op zoek bent naar de perfecte partylook, een knusse knitwear-essentie voor koude dagen, of het ultieme cadeau voor een...
Knitwork stories: De tijdloze garderobe van Nûe en Knit-ted
bezig met laden... - Retail | Interview - Partner Content
Nûe Den Bosch heeft als gevestigde naam een oog voor kwaliteit en stijl. In dit interview vertelt eigenaresse Zygi Dehaes waarom Knit-ted een waardevolle toevoeging is aan hun collectie, hoe de samenwerking door de jaren heen is ontwikkeld, en waarom het merk naadloos aansluit bij hun visie en klantbehoeften. Kun je nog teruggaan naar het moment...
J.C. RAGS opent nieuwe showroom in IJsselstein
bezig met laden... - Fashion - Partner Content
Het Nederlandse merk J.C. RAGS opent in december een nieuwe showroom in IJsselstein. Met deze uitbreiding naar 180m2 zet het merk een verdere stap vooruit in het versterken van haar positie binnen de branche en biedt het merk haar klanten een nog betere merkervaring. Bereikbaarheid De nieuwe showroom, in het pand waar ook Domano en Blue Industry...
Maison De Paris: Een vernieuwde identiteit en premium denim voor de moderne vrouw
bezig met laden... - Fashion - Partner Content
Maison De Paris (MDP), het Nederlandse denimmerk dat bekendstaat om kwalitatieve jeans met een toegankelijk prijspunt, heeft een frisse rebranding ondergaan. Als onderdeel van HVEG Fashion Group richt het merk zich met hoogwaardige denimcollecties op retailers die hun klanten tijdloze en hoogwaardige jeans willen bieden. Met een vernieuwde...
B2B matchmaking-evenement voor Tunesisch textiel en kleding: Nieuwe kansen voor Nederlandse merken en labels
bezig met laden... - Beurzen - Partner Content
Belangrijke spelers uit de Tunesische textiel- en kledingindustrie komen op 2 en 3 december naar Nederland voor een uniek matchmaking-evenement. Het Tunisian Textile & Clothing B2B Event biedt een platform waar Nederlandse merken en labels direct in contact kunnen komen met Tunesische producenten, gericht op inkopers die op zoek zijn naar snelle...