• Home
  • Nieuws
  • Fashion
  • De Puma® Lydia Tas Debuteert op de New York Fashion Week

De Puma® Lydia Tas Debuteert op de New York Fashion Week

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more
Fashion

De mooiste tas van Puma® , mede ontworpen door Heatherette ter ere van Lydia Hearst New York, NY (9 februari 2007) - Puma® is afgelopen dinsdag op de New York Fashion Week aan de armen van Lydia Hearst verschenen. Het model en jonge mode-icoon werkt samen met het wereldwijde sport- en lifestylemerk aan de lancering van een beperkte oplage van De Puma Lydia Tas . Deze tas, mede ontworpen door Hearsts goede vrienden, Richie Rich en Traver Rains van Heatherette, is bedacht door Lydia en is een luxe, op maat gemaakte versie van Puma's French 77 Racket Tas. De Puma Lydia Tas heeft zijn debuut gemaakt als onderdeel van Heatherettes "Over The Rainbow" Show op 6 februari jl. in Bryant Park. Heatherettes lifestylemerk valt op doordat het in iedereen de popster naar boven wil brengen en de mode- evenementen van het merk zijn altijd onderwerp van gesprek tijdens de New York Fashion Week. "Iedereen die mij kent, kent ook mijn obsessie voor handtassen. Ik werd verliefd op de Puma tas vanaf het moment dat ik hem zag, en tijdens de New York Fashion Week is het dragen van de juiste tas een absolute noodzaak," zei Lydia Hearst. "Puma geeft mij de kans om eens achter de schermen te kijken bij het ontwerpproces en het is een leuke ervaring geweest om met Puma en mijn vrienden bij Heatherette samen te werken." Puma werkte voor het eerst met Hearst samen in oktober 2006. Toen schitterde het model in Monaco, waarbij Puma werelwijd French 77 lanceerde, een sportieve lifestylecollectie voor mannen en vrouwen, die uitkomt in april. Lydia, die zelf de belichaming is van stijl en plezier, sloot zich meteen aan bij Puma en was erg enthousiast om haar vriendschap met Puma uit te breiden door middel van dit 'limited edition' ontwerpproject. Hearst richtte zich tot het Heatherette ontwerpersduo en haar goede vrienden, Rich en Rains, om haar te helpen de tas te stylen. Zij hadden volgens haar een goede kijk op design en mode en bovendien een natuurlijke aanleg om te weten wat het best zou passen bij Hearst en haar persoonlijkheid. De Puma Lydia Tas door Heatherette zal verkrijgbaar zijn in drie kleuren: "Delicate," "Night" en "Wild." Er zullen slechts 100 tassen worden gemaakt, waarbij de meeste tassen naar goede vrienden van Hearst zullen gaan. Vanaf mei zal een beperkt aantal tassen exclusief verkrijgbaar zijn in de Puma Black Station Stores in de Meatpacking District in New York en in Tokyo. Hearst zal de Lydia Bag door Heatherette ook veilen voor de Ontwerpers voor Darfur Liefdadigheid op 10 februari, tijdens een evenement waarbij Hearst medevoorzitster zal zijn. Lydia Hearst staat model voor ONE Model Management. Ze heeft wereldwijd op allerlei voorpagina's gestaan, waaronder Vogue Italia, Vogue Duitsland, Flaunt, Nylon and Marie Claire Japan. New York Magazine heeft haar ook uitgeroepen tot één van de mooiste New Yorkers. Ze is ook model geweest voor wereldwijde mode- en schoonheidsmerken.

Lydia Hearst
Puma