Luxemerk Burberry werkt voor de Spring/Summer 2021 show samen met streamingplatform Twitch. De show van het luxe modehuis zal op 17 september via Twitch te zien zijn, zo meldt Burberry in een persbericht.

“Twitch geeft Burberry een nieuwe spannende plek waar de Burberry gemeenschap digitaal meegenomen kan worden en het idee krijgt dat het een zitplek heeft tijdens onze live show,” aldus Rod Manley, Chief Marketing Officer bij Burberry, in het persbericht. “Het is een interactieve ervaring waarin gasten zowel met het merk als met elkaar in verbinding kunnen komen terwijl ze hun ervaring personaliseren.”

Twitch is bekend geworden als een livestreamplatform in de gamingwereld, maar tegenwoordig wordt het platform door diverse branches gebruikt. “Geïnspireerd door het verlangen van het modehuis om de grenzen te verleggen op het gebied van digitale innovatie, is de samenwerking met Twitch nu de volgende stap in de reis van Burberry.”

“Burberry heeft de potentie van Twitch in deze samenwerking volledig omarmd om een live, interactief en nog nooit geziene ervaring te creëren,” aldus Adam Harris, hoofd van merk partnerschappen bij Twitch, in het persbericht. “De grote overlap tussen Twitch en Burberry superfans zorgt voor een impactvolle synergie tussen de twee merken.”

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN