• Home
  • Nieuws
  • Fashion
  • Bon 'A Parte online succes

Bon 'A Parte online succes

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Het kledingpostorderbedrijf Bon 'A Parte heeft in zes jaar tijd haar omzet verdrievoudigd tot €80 miljoen. Ongeveer de helft van deze omzet wordt online behaald, zo meldt Emerce. Bon 'A Parte is in 1987 in Denemarken begonnen en inmiddels actief in diverse Europese landen, waaronder Nederland. De verkoop via internet startte het bedrijf in 2001. De website sluit qua opmaak en functies aan bij de catalogus en ook de sfeer wordt online goed overgebracht. De catalogus van Bon 'A Parte sleepte tijdens de nationale Thuiswinkel Awards, eerder dit jaar, de vakjuryprijs voor de beste catalogus in de wacht. Naar eigen zeggen ligt aan het online succes van Bon 'A Parte een goede logistiek rondom de afwerking van bestellingen en retouren ten grondslag, evenals gedegen adressenbeheer en een veilige betaalmethode (via acceptgiro). De website van Bon 'A Parte had in Nederland in februari 2004 ruim 151.000 unieke bezoekers.


Thuiswinkel