• Home
  • Nieuws
  • Fashion
  • Bivolino.com lanceert een “customization platform for fashion”

Bivolino.com lanceert een “customization platform for fashion”

Door FashionUnited

bezig met laden...

Scroll down to read more

Op deze B2C2C online marktplaats voor gepersonaliseerde kleding en accessoires kunnen consumenten (eindconsumenten, bedrijven, clubs, verenigingen, winkeliers) vanuit hun eigen e-commerce website gepersonaliseerde producten creëeren en verkopen op het internet. Bivolino.com verleent daartoe de mogelijkheid een "Bivoshop" in de consument zijn eigen "look & feel" te openen, waarbij via de design-configurator gepersonaliseerde kleding kan verkocht worden, maar ook kunnen eigen collecties samengesteld en in een e-catalogus te koop aangeboden worden.

Bivolino.com stelt de e-commerce toolkit ter beschikking van de gebruiker en zorgt voor productie, facturatie en uitlevering. De instapkosten zijn quasi nihil en de consument wordt vergoed op basis van commissie op de vekopen.

Sleutelwoorden in dit concept zijn e-commerce, affiliate programma's en customization. In de US noemt men dit " Micro-Manufacturing": Cafépress.com, Spreadshirt.com, alsook Zazzle.com bieden deze gepersonaliseerde producten met succes aan sinds respectievelijk 1999, 2002, en 2003, waarbij vooral het accent ligt op custom t-shirts en accessoires.

Het businessmodel is gebaseerd op het verspreiden van een "design, buy, share and sell custom products" collaboratief commerce technologie, waarbij websitehouders geld kunnen verdienen zonder investeringskosten !

Bivolino.com verkoopt dus niet alléén rechtstreeks gepersonaliseerde hemden aan de consument, maar treedt ook op als leverancier voor diegenen die custom producten willen vermarkten via hun eigen websites.

Let's Plug into the Custom Era. www.bivolino.com ingezonden mededeling Admin

Bivolino