Gerry Weber stelt nieuwe Creative Vice President aan

Rena Marx is door Gerry Weber aangesteld als Creative Vice President. Vanaf 1 maart is zij verantwoordelijk voor de Gerry Weber Collectie en de Casual- en Edition-lijnen. Dat laat het modebedrijf middels een persbericht weten.

In het persbericht zegt de aanstaande Creative Vice President er naar uit te kijken een unieke signature voor alle Gerry Weber merken te ontwikkelen. Daarnaast zal zij zich gaan focussen op de emotionele binding met de Gerry Weber-klant en een 360-graden-marketingplan uitrollen.

Raimund Axmann, Gerry Webers Executive Vice President, zegt over de aanstelling van Marx: “We hebben met de drie Gerry Weber-segmenten Collection, Edition en Casual een goede basis gelegd. Nu gaan we het merk gezamenlijk aanpassen om de voortdurend veranderende klant te dienen.” Onderdeel van die ‘aanpassing’ is het versnellen van processen en zo effectief mogelijk gebruik maken van de systemen, voegt Axmann toe.

Voordat de 52-jarige Marx bij de Gerry Weber Group kwam, was zij Head of Brand voor Basefield Woman en In Linea Secret bij Katag AG. Als zelfstandig ondernemer vestigde Marx haar eigen premiummerk Rena Marx. Het merk werd in 2004 verkocht aan Appelrath Cüpper.

Beeld: Rena Marx via Gerry Weber

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN