Oona versterkt zijn team met creatief directeur Nigel Ooms. Dit kondigt het in Nederland en België gevestigde communicatiebureau aan in een persbericht.

“We willen onze unieke propositie versterken met een creative director. Iemand die de nieuwe kanalen en publishers door en door kent en daardoor de perfecte content kan creëren,” verklaart oona CEO Werner de Smet de aanstelling van Ooms.

Nigel schreef digitale strategieën als strategisch planner bij Content Cowboys. Als creatief werd hij bij oona verantwoordelijk voor eigen accounts en deed hij influencer marketing en PR-projecten. Bij TBWA werkte hij als digital creative op campagnes voor Delhaize, MINI en ENGIE en als PR creative voor klanten als KBC en Novartis. Nu keert hij terug naar oona als creatief directeur. Hij zal er volgens het persbericht de bestaande portfolio creatief uitdiepen, nieuwe klanten aantrekken en de contentcreatie leiden.

Oona is naar eigen zeggen een sterk groeiend communicatiebureau, met hubs in Antwerpen, Gent en Amsterdam. Het bureau heeft merken zoals Nike, Levi’s, Teva en River Island in zijn portfolio.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN