Zalando SE heeft in het derde kwartaal de omzet opgevoerd met 26,7 procent, zo blijkt uit het kwartaalverslag. De omzet kwam neer op 1,5 miljard euro. Onderaan de streep was er ook verbetering te zien, het netto verlies nam met een kleine 30 miljoen euro af.

Het netto resultaat landde aan het einde van de drie maanden op een verlies van 13,6 miljoen euro. “2019 is een succesvol jaar geweest voor ons. We hadden een sterk derde kwartaal met meer actieve klanten die meer en vaker zoeken naar inspiratie bij Zalando,” aldus David Schröder, CFO van Zalando SE, in het kwartaalverslag. “We groeien op een hoog tempo in alle regioś. We willen ons momentum vasthouden zodat we een sterke finish hebben dit jaar en we zien er naar uit met onze klanten de komende Cyber Week en feestdagen te vieren.”

Zalando behaalde in het derde kwartaal voor het eerst meer dan 1 miljard site bezoeken in één kwartaal. Meer dan tachtig procent van alle bezoekers gebeurde via mobiele telefoons.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN