• Home
  • Nieuws
  • Business
  • Omzet Ted Baker 14,2 procent omhoog

Omzet Ted Baker 14,2 procent omhoog

Door Caitlyn Terra

bezig met laden...

Scroll down to read more

Business

Ted Baker zag de afgelopen paar maanden de omzet stijgen met 14,2 procent. Dit meldt het bedrijf in de update over de afgelopen handelsperiode tussen 29 januari en 10 juni.

Het merk zag voornamelijk een grote groei in hun e-commerce, zo’n 35.9 procent. Daarnaast steeg de retailomzet met 14,3 procent mede dankzij de opening van winkels in Los Angeles, Parijs, Shanghai en de outlet in Roermond. De afgelopen maanden groeide het aantal vierkante meters dat het merk inneemt met 4,9 procent tot 398000 vierkante meter. De verkoop uit de groothandel nam met 13.8 procent toe. Exacte nummers van de omzet worden niet genoemd.

”De continue groei over alle distributiekanalen is een reflectie van de kracht en aantrekkingskracht van Ted Baker als wereldwijd lifestyle merk,” aldus CEO van het merk Ray Kelvin. “De uitbreiding van het merk ondersteunt door een onbuigzame focus op kwaliteit en aandacht voor detail zowel als de passie, vaardigheden en toewijding van ons team heeft hier aan bijgedragen.” Het bedrijf gelooft dan ook dat ze de verwachte resultaten voor dit financiële jaar die het merk eerder aangaf in de voorspelling zullen behalen.

Beeld: Ted Baker Facebook

Ted Baker