• Home
  • Nieuws
  • Business
  • Hoe je in 2021 als modebedrijf alles uit je online zichtbaarheid haalt (onepager)

Hoe je in 2021 als modebedrijf alles uit je online zichtbaarheid haalt (onepager)

PARTNER CONTENT
Door Partner

bezig met laden...

Scroll down to read more

Business

De coronacrisis heeft de mode industrie compleet op zijn kop gezet. Het heeft nog eens extra de nadruk gelegd op het feit hoe belangrijk het is om de stap van offline naar online te maken, en je hierbij te onderscheiden van de (wereldwijde) concurrentie. In deze onepager lees je hoe je je efficiënter met je besteedbare marketingbudget om kunt gaan, je CPA’s verlaagt, en je conversieratio’s verhoogt.

Vooral dit jaar, heb je het vast voorbij horen komen: online zichtbaarheid is ontzettend belangrijk. Uit onderzoek blijkt dat Nederlandse consumenten aangeven sinds de uitbraak van COVID-19 veel meer online te kopen, en dit na de pandemie nog steeds van plan zijn om te doen. Consumenten zijn dus vertrouwder geworden met het online kopen, waardoor het ontzettend belangrijk is om voor verkopers alles uit hun online aanwezigheid te halen.

Met deze onepager word je helemaal klaargestoomd voor de uitdagingen die je in 2021 te wachten staan als bedrijf uit de mode industrie. Je leest onder andere: - Hoe je optimaal gebruik maakt van je advertentie- en marketingbudget
- Hoe je relevante, efficiënte en up-to-date advertenties maakt en onderhoud
- Hoe je van eventuele voorraadoverschotten af komt
- Hoe je goed presterende producten (bestsellers) kunt identificeren en op nieuwe manieren kunt verkopen

Daarnaast lees je de ervaringen van de grootste bedrijven uit de mode industrie, zoals Protest Sportswear, ECCO en OTTO.

Download de onepager hier.

Channable
onepager
Partner Content