Extra hal Panorama: 6000 vierkante meter mannenmode

De Berlijnse beurs Panorama lanceert tijdens de zomereditie van 28 tot en met 30 juni een extra hal, die zich focust op mannenmode. In hal 2 krijgen 60 labels zo’n 6.000 vierkante meter tot hun beschikking. Dat meldt Textilwirtschaft.

In de MA!N-zaal zullen verschillende stijlen te vinden zijn, van relaxte lookts tot scherp gesneden mannenpakken. Ook kunnen bezoekers er terecht voor schoenen, accessoires, lifestyleproducten en innovatieve producten.

Om de nieuwe focus op mannenmode te ondersteunen is de nieuwe menswear professional José Escudero aangesteld als brand consultant. Eerder werkte hij bij Karstadt en sinds 2007 was hij inkoper op de mannenmode-afdeling van KaDeWe.

Eerder werd overigens al aangekondigd dat er uitgebreid wordt op het gebied van schoenen en accessoires: er komt 3.000 vierkante meter beursvloer bij in verschillende zalen.

Beeld: Panorama

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN