Tous les fashion jobs des plus grandes compagnies
American Vintage
American Vintage, c'est l'histoire d'une mode sincère, au langage familier, une ode à la simplicité, dont les codes bien particuliers - tons pastels nuancés, matières délicates et coupes minimalistes inspirées du vestiaire sportswear américain des années collège - énoncent un avant-propos de modernité.AWWG
AWWG is the global fashion group that integrates the iconic brands Pepe Jeans London, Hackett, and Façonnable. AWWG also has the master franchisee & agency for Tommy Hilfiger (Spain and Portugal) as well as the agency for Calvin Klein, DKNY, Donna Karan, and Karl Lagerfeld (Spain and Portugal). We’re a group that loves challenges, pushing the limits and defying the status quo.Bellerose
Bellerose is an ever-evolving and growing Belgian fashion brand with an international focus, strong online presence, and 24 owned & operated stores. Since 1989, Bellerose has been doing things in our own unique way. Inspired by the world around us, rooted in tradition, but always decidedly moving forward.Christian Wijnants
Lauded for his vibrant, artisanal knitwear, Antwerp designer Christian Wijnants creates contemporary, feminine silhouettes with a strong focus on fluid prints. The designer started his endeavors in fashion in 1996 as a student at the Royal Academy of Fine Art. There he developed a fascination for innovative knitted fabrics and elegant, easy to wear designs.Claire's
Claire’s, retailer of accessories and jewellery, was founded in 1961 as Fashion Tress Industries (FTI) by Rowland Schaefer. FTI focused on fashion wigs. In 1973 Fashion Tress acquired Claire’s, a jewelry chain. The new firm was named Claire’s stores, Inc. Claire's sell accessories geared towards tweens, teens, and young adults. The collection carries jewellry, accessories, hair accessoiries and make-up. In 2011 claires.com was launched.Costes
Costes is een lifestyle brand met een on-trend collectie. Hierin komen style, kwaliteit & persoonlijke service samen tot een unieke shopping experience voor de modebewuste vrouw. Costes is een merk van internationale allure waar je voor iedere gelegenheid terechtkunt voor een day-to-night look.Cotton Club
Cotton Club is geïnspireerd op de mediterrane lifestyle. Het idee ontstond tijdens een trip naar Ibiza waar de romantische Beach clubs en de rustige manier van leven moeiteloos samenkomen. Cotton Club is vrouwelijk, charmant en toegankelijk.Courir
Courir est le n°1 de la Sneaker en France! Avec plus de 2000 collaborateurs, 300 magasins à travers le monde. Courir vous propose un projet audacieux : rendre la sneaker accessible à tous. L'aventure Courir? C'est partager une ambition, bâtie dans un état d'esprit positif riche de 40 ans d'histoire, c'est aussi révéler son talent et partager sa passion pour la sneaker. Bien plus qu'une tendance, un véritable état d'esprit qui transcende les styles et les générations.