Oger vacatures

  • Home
  • Vacatures
  • Oger
OGER was founded in 1990 by the brothers Martin, Rob and Oger Lusink. The OGER company was further expanded from the PC Hooftstraat in Amsterdam to what it is today. While the Amsterdam branch continued to grow in terms of retail space, we opened branches in The Hague, Rotterdam, Antwerp and Haarlem. When Oger Lusink entered the Dutch men's fashion market with his brothers, German brands and the associated fashion image predominated. It soon became clear that it became OGER's mission as a company and as a person to make the Dutch man more Latin. On the basis of our little, big man, the Dutch man became more and more fashion-conscious.

OGER is de leading specialty store in Nederland en België. Bij OGER vindt u de meest complete collecties van meer dan 50 exclusieve Italiaanse topmerken zoals Attolini, Brioni, Canali, Caruso, Jacob Cohen, Loro Piana, Moncler, Santoni en Woolrich. Daarnaast ontwerpt en produceert OGER eigen Menswear collecties. We zijn een bedrijf met 7 stores en met meer dan 90 Personal Advisors welke tot uw dienst staan.

OGER Lusink en zijn neef Patrick Lusink zijn een samenwerking aangegaan onder de naam OGER Corporate Fashion Statements. OGER Corporate Fashion Statements werkt aan de corporate identity van bedrijven. Zo kleedt OGER Corporate Fashion Staments toonaangevende bedrijven als Holland Casino, Yarden, ING en Feyenoord.

OGER staat synoniem voor succes en haar missie is om voor klanten een persoonlijke identiteit op maat te creëren. Het hart van het bedrijf is de persoonlijke service om klanten centraal te stellen middels een unieke beleving zoals Oger Lusink dat sinds de oprichting in 1989 met zijn broers Martin en Rob voor ogen had. Van handgemaakte jeans tot aan sartoriale pakken, bij OGER vindt u het totale beeld in één store.

Net als veel Italiaanse exclusive fashion brands, is OGER ontstaan vanuit een brede familietraditie. De dagelijkse leiding is in handen van oprichter OGER Lusink en zijn twee zonen Sander en Martijn. Bij OGER zijn medewerkers onderdeel van de familie, en is de band met klanten niet alleen sterk, maar ook vooral warm. OGER heeft de Nederlandse man ’Latijnser’ en daarmee stijlvoller gemaakt. Het succes van het merk OGER zit in de kernwaarden die alle medewerkers binden: passie, prestatie en openheid.