BRAX vacatures
Mit den Marken BRAX FEEL GOOD, RAPHAELA by BRAX und EUREX by BRAX verfügen wir über ein vielseitiges Produktportfolio. Unter diesem Markendach treten die einzelnen Labels eigenständig auf. Jedes für sich hat einen starken Wiedererkennungswert und ein eigenständiges Profil, um die Präsenz im Inland und Ausland zu sichern.
In einer sich wandelnden Modewelt gestalten wir, gemeinsam mit Partnern und Kunden, die Zukunft von BRAX. Die Markenwerte smart, stilsicher und leidenschaftlich stehen für die Outfitmarke BRAX! Für unsere Partner sind wir Imageanker, für Kunden stets der richtige Griff, wenn es um die anspruchsvolle Umsetzung von Modetrends geht und überzeugen dabei mit Produktinnovationen und hohem Modegrad. Unsere Leidenschaft ist ansteckend! Knapp 1.100 Mitarbeiter sind maßgeblich für den Erfolg der Marke BRAX verantwortlich, über 1.500 Shop-in-Shops sind Imageträger unseres Labels weltweit. Wir verbinden online und offline zu smarten Lösungen und das BRAX Marketing erreicht Menschen weltweit, ohne lokale Begebenheiten außer Acht zu lassen– think global act local.
Moederbedrijf modemerk Brax sluit boekjaar 2021 met omzetplus van 3 procent
Het moederbedrijf van Duits modemerk Brax, Leineweber GmbH & Co. KG, heeft het boekjaar 2021 afgesloten met een omzetplus van 3 procent. De omzet van de groep kwam neer op 253 miljoen euro, zo blijkt uit een persbericht. In de e-commerce kanalen van Brax werd een omzetplus van 44 procent behaald. In de normale retail werd een plus van 7 procent...
Businessbezig met laden...
Trend story: Het nieuwe werken
Zomerlooks voor office en off-duty! Office looks krijgen een eigentijdse update, want binnen de huidige bedrijfscultuur en het thuiskantoor gelden nieuwe stijlregels. Meer dan ooit heb je de mogelijkheid om je persoonlijke look op kantoor te laten zien. 'Dress-to-impress' kan weer helemaal, maar alles hangt wel af van de corporate omgeving. In...
FashionPress Releasebezig met laden...
Van broeken- naar fashionlabel: de toekomst van Brax
Het Duitse kledinglabel Brax zet in op internationalisering, en diversifiëren van het portfolio maakt deel uit van die plannen. FashionUnited nam de toekomstplannen door met Kris van de Mierop - Ceo Brax Belgium - en Sebastian Geist - Hoofd PR. We wisten al dat Brax onlangs de groothandel van zijn producten in België overgenomen heeft van zijn...
Fashion |INTERVIEW Featuredbezig met laden...