Zalando introduceert lokale denim campagne

be you
do you
own you
wear you
#zalandodenim


PERSBERICHT // ZALANDO DENIM

Zalando introduceert lokale denim campagne

Zalando pakt uit met een lokale denimcampagne en werkt daarvoor samen met jong aanstormend talent uit België en Nederland, zoals artiesten Emma Bale en Naaz. Met #zalandodenim profileert het grootste modeplatform van de Benelux zich bij de jongeren van vandaag - de gezichten van morgen - met het meest diverse en relevante jeansaanbod van de Benelux.

Zalando introduceert lokale denim campagne

Emma Bale

Belgisch talent Emma Bale brengt popmuziek in zijn puurste en mooiste vorm - en altijd met een oprechte ondertoon. Met gigahits als Fortune Cookie (2016), samen met Milow en de meer recente single Cut Loose (2018) is het duidelijk dat deze singer-songwriter geboren is om op een podium te staan.

Emma in haar eigen woorden:
pop, space, blond, scandinavië, brengt je aan het dansen, doet je vergeten, grote glimlach, liefhebben, herfst, kwaliteit boven kwantiteit, sterke vrouwen, sterke persoonlijkheden, bloemen, grote dromen, groot hart

Zalando introduceert lokale denim campagne

Naaz

De Nederlandse singer-songwriter Naaz Mohammad zit op een roze wolk van liefde en lovende kritieken. Haar debuutalbum, Bits of Naaz, werd gereleaset in de lente van dit jaar en bevat o.a. de hits Loving Love en As fun. De plaat gaat gepaard met opvallende beelden die een vertaling zijn van Naaz’ visie op schoonheid.

Naaz in haar eigen woorden:
krijger, twee werelden - één gezicht, pijn, sterk, (droef maar) bruisend, open-minded, spiritueel, danser, het oranje van de ondergaande zon, anime, intens, zwart en wit, kleurrijk, oversized, passioneel, vrij, mezelf

Zalando introduceert lokale denim campagne

Gijs Blom
Van televisie tot theater: alle ogen zijn dezer dagen gericht op de Nederlander Gijs Blom. De afgelopen jaren speelde de getalenteerde jonge acteur invloedrijke rollen in films zoals het hartverwarmende Boys (Jongens, 2014) en naast Olivia Lonsdale in het spannende Silk Road (2017). Hou deze dromer in hart en nieren goed in de gaten.

Gijs in zijn eigen woorden:
020 (amsterdam), 25 frames per seconde, 100 graden, 16 millimeter, 100 procent, 42.195 meter

Zalando introduceert lokale denim campagne

Rey Tranquilo

Een natuurkracht - noemt zichzelf ook wel eens positiviteitsprediker … Rey Tranquilo is die heldere ster aan de horizon van de Nederlandse hiphop. Eerder dit jaar viel de Rotterdamse rapper in de prijzen tijdens de awardshow ‘De Grote Prijs van Nederland’ en intussen kunnen we niet meer om hem heen. Rey is klaar om zijn boodschap op muzikale wijze de wereld in te sturen.

Rey in zijn eigen woorden:
saucy, (nooit) tranquilo (betekent rustig), bars, kaas, drip, actie, young stuut life, eten, mensen, energie, positief, positief, positief

Zalando introduceert lokale denim campagne

Primero

De Brusselse rapper Primero (Victor in het dagelijkse leven) is één brok energie. Zowel als lid van het beruchte hiphoptrio L’Or du Commun, als solo, bouwt Primero aan zijn carrière. Lang verhaal kort: Franse rap klonk nog nooit zo goed.

Primero in zijn eigen woorden:
suiker, l’or du commun, denker, brussel, crowd, mediterraans, 1170, scénario’s, eye on the prize, shifumi, grappen, hiphop, power

Zalando introduceert lokale denim campagne

Olivia Lonsdale

Of ze nu opduikt in een arthouse-film, een videoclip of de nieuwste denimcampagne van Zalando, Olivia Lonsdale is hét gezicht van vandaag en morgen. De Nederlandse actrice ademt cool en voorziet elke gezichtsuitdrukking van een sterke portie eigenzinnigheid, karakter en persoonlijke stijl.

Olivia in haar eigen woorden:
oesters, goud, tiramisu, amsterdam, danser, familie, de jaren 70, brazilië, bloemen, zijde, groen, architectuur, burrata, film, matisse, de zee, smize

Zalando introduceert lokale denim campagne

Wat is denim als het wordt gedragen zonder karakter? Deze vraag stelde Zalando zich voor zijn nieuwste denimcampagne. Samen met zes opkomende talenten uit België en Nederland onderzocht het grootste online modeplatform van de Benelux hoe de nieuwe generatie denim draagt, personaliseert en stijl gebruikt als een vorm van expressie.

Zalando bewijst met deze campagne dat het de ultieme modebestemming is voor Generation Next. De kernwaarden en eigenschappen van deze aanstormende nieuwe lichting - onafhankelijkheid, creativiteit en authenticiteit - zijn dan ook de pijlers van #zalandodenim.

“We zijn zeer trots op deze denimcampagne. Belgen en Nederlanders zijn echte jeansliefhebbers en deze campagne sluit daar perfect bij aan. #zalandodenim kreeg een lokaal gezicht, met lokale talenten en we zijn ervan overtuigd dat we hierdoor nog dichter bij onze klanten in België en Nederland komen te staan. Met ons divers denimassortiment en de unieke persoonlijkheden van onze lokale talenten, willen we onze klanten inspireren en motiveren, om aan de hand van denim hun unieke identiteit te uiten.” - aldus Jacintha de Graaf, Marketing Lead Benelux bij Zalando.

Voor de styling werd vertrokken vanuit de persoonlijke stijl van de talenten. Het resultaat zijn zes duidelijk van elkaar verschillende looks, die samen één divers geheel vormen. Maak kennis met Emma Bale, Primero, Naaz, Rey Tranquilo, Gijs Blom en Olivia Lonsdale, en ontdek via hun looks het ruime denimassortiment van Zalando.

 

Meer nieuws

MEER NIEUWS

 

LAATSTE VACATURES

 

MEEST GELEZEN