• Home
  • Press
  • Fashion
  • UNIQLO lanceert kleurrijke HEATTECH collectie

UNIQLO lanceert kleurrijke HEATTECH collectie

PRESS RELEASE
Door Press Club

bezig met laden...

Scroll down to read more
Fashion

Functionele binnenkleding en stijlvolle bovenkleding

2 oktober 2019, Amsterdam – UNIQLO, de Japanse internationale retailer kondigt vandaag aan dat ze het kleurenpalet van zijn HEATTECH binnenkleding, dat sinds de oprichting in 2003 over de hele wereld geliefd is, gaat uitbreiden. HEATTECH kan als gewone top gedragen worden en is ook gemakkelijk te combineren met andere UNIQLO kledingstukken. UNIQLO voegt ook nieuwe items toe, zoals de Ballet Neck voor dames en Ultra Warm voor de kinderen.

Dames Ballet Neck items

In 2018 begon UNIQLO de dames HEATTECH Ballet Neck Long-Sleeve T-shirt aan te bieden op uniqlo.com. Deze stukken bleken populair vanwege hun brede halslijnen die verborgen blijven onder de buitenste lagen. Nu biedt UNIQLO deze items ook aan in de winkels.

Women HEATTECH Turtle Neck €14.90

Ultra Warm voor kids

UNIQLO zal vanaf 28 oktober de langverwachte HEATTECH Ultra Warm collectie voor kinderen uitbrengen. Deze collectie is 2,25* en 1,5* keer warmer dan HEATTECH en HEATTECH Extra Warm, om kinderen comfortabel te houden in de extreme kou met een enkele laag of juist onder een buitenlaag. Het voert ook vocht af om winterplezier voor actieve kinderen te verbeteren.
*Deze berekeningen vergelijken UNIQLO aanbod en zijn gebaseerd op de clo-waarde, die de thermische weerstand van een kledingstuk meet.

Women HEATTECH Scoop Neck €14.90

Women HEATTECH Crew Neck €14.90

Een nieuw kleuraanbod

Een nieuw kleuraanbod zal van toepassing zijn op de dames HEATTECH Turtle Neck Long-Sleeve T-shirt, het HEATTECH Scoop Neck Long-Sleeve T-shirt en het HEATTECH Crew Neck Long-Sleeve T-shirt. Voor heren breidt UNIQLO eenvoudige, basiskleuren uit op zijn HEATTECH Crew Neck Short-Sleeve T-Shirt met een reeks spannende tinten.

Over UNIQLO LifeWear

De LifeWear-kledingstukken van UNIQLO zijn gebaseerd op Japanse waarden als eenvoud, kwaliteit en duurzaamheid. Ze zijn ontworpen in en voor een hedendaagse look en met zo'n moderne elegantie dat ze de bouwstenen vormen van ieders individuele stijl. Een perfect hemd dat altijd perfecter wordt gemaakt. De meest doordachte en moderne details, verscholen in het meest eenvoudige ontwerp. De beste pasvorm en stoffen, voor iedereen betaalbaar en toegankelijk. LifeWear zijn kledingstukken die voortdurend worden verbeterd om meer warmte te geven, lichter aan te voelen, er beter uit te zien en meer comfort te bieden aan iedereen die ze draagt.

Over UNIQLO en Fast Retailing

UNIQLO is een merk van Fast Retailing Co., Ltd., de toonaangevende wereldwijde Japanse retail holding met een internationaal hofdkantoor in Tokyo, Japan. UNIQLO is de grootste van de zes merken die vallen onder de Fast Retailing Group. Deze zijn: Comptoir des Cotonniers, GU, J Brand, Princesse tam.tam, en Theory. Met een wereldwijde omzet van ca. 2,13 biljoen yen voor het boekjaar tot 31 augustus 2018 (19,17 miljard dollar, berekend in yen volgens de wisselkoers van eind augustus 2018, waarbij 1 dollar = 111,1 yen), is Fast Retailing een van 's werelds grootste retail kledingbedrijven. UNIQLO is ook marktleider in Japan. In het kader van zijn continue inspanningen om zich te positioneren als een echt internationaal merk, opent UNIQLO grootschalige winkels in een aantal van 's werelds belangrijkste steden en locaties. Vandaag telt UNIQLO zo'n 2.000 winkels in 21 markten, waaronder Japan, Australië, België, Canada, China, Frankrijk, Duitsland, Hongkong, Indonesië, Maleisië, de Filippijnen, Rusland, Singapore, Zuid-Korea, Spanje, Taiwan, Thailand, het Verenigd Koninkrijk, de VS, Zweden en Nederland. Daarnaast werd in september 2010 "Grameen UNIQLO" opgericht, een sociale vestiging in Bangladesh die momenteel verschillende Grameen UNIQLO-winkels in Dhaka beheert. UNIQLO beschikt over een geïntegreerd businessmodel waarbij het hoogwaardige casual kleding ontwerpt en produceert. Het bedrijf is van mening dat kleding uiterst comfortabel moet zijn en dat de veelzijdige ontwerpen een hoge kwaliteit en uitstekende pasvorm moeten bieden voor iedereen die ze draagt. Gedreven vanuit een engagement om kleding, conventionele opvattingen en de wereld te veranderen, streeft Fast Retailing ernaar om kleding met nieuwe en unieke waarden te ontwerpen en zo het leven van iedereen, overal ter wereld te verrijken. Meer informatie over UNIQLO en Fast Retailing vindt u op www.uniqlo.com en www.fastretailing.com.

Press Club
Press Release
Uniqlo
uniqlo heattech