• Home
  • Press
  • Fashion
  • Pepe Jeans FW19 | Groupie meets ontdekkingsreiziger

Pepe Jeans FW19 | Groupie meets ontdekkingsreiziger

PRESS RELEASE
Door Press Club

bezig met laden...

Scroll down to read more

Fashion

Voor herfst/winter 2019 slaat Pepe Jeans London een brug tussen huismussen en buitenmensen. Het resultaat is een collectie waarin behaaglijkheid voorop staat. Of je nu een winterse wandeling maakt of lekker zit te cocoonen bij de openhaard, in beide gevallen is de collectie geschikt en krijg je er een warm gevoel bij. Dat uit zich in tinten als cappuccino, bosgroen, oker, oranje accenten en blauw en grijs in de collectie. De collectie biedt een mix van stad meets platteland.

Groupie meets ontdekkingsreiziger

De collectie heeft een folkloristische touch met een knipoog naar de jaren zeventig en tachtig. We zien charmante boho-jurken met print en jasjes met franjes, vrolijke breisels met decoratieve en grafische patronen, kleurrijke zachte teddyjassen, hoody's en winterjassen. De doorgestikte techjacks bieden een extra warme laag. Groupie meets ontdekkingsreiziger, dus de perfecte mix van introvert en extravert, en dat levert stijlvolle kledingstukken op die de collectie van Pepe Jeans London dit seizoen compleet maken.

Footwear

Dit seizoen neemt Pepe Jeans de Londense buitenwijken en de authenticiteit van Portobello, waar het allemaal begon, om een autumn/winter 2019 schoenencollectie te creëren. Favoriete en klassieke ontwerpen worden gecombineerd met nieuwe ideeën en innovatieve technologie. Voor de collectie was de klant zelf inspiratie - wat ze draagt en wat ze wil, gekoppeld aan de best-sellers van het merk.

About Pepe Jeans

Pepe Jeans London has been at the forefront of international denim-led fashion for the past 44 years, being able to create an internationally recognized brand with a unique strategy and reputation. This has been possible thanks not only to the great Pepe Jeans team but also to the commitment to create the best possible collections, the hottest multimedia marketing campaigns and the most exciting retail environments while remaining sincere to the brand ́s DNA and in particular the roots in London’s Portobello Road. Today, Pepe Jeans London trades in over 60 countries, sells through more than 7.000 stockists and has over 300 own-brand stores and all 2.000-plus of its employees will happily confirm that the brand remains devoted to its initial mantra - to create the most exciting denim-led fashion on the planet.

Pepe Jeans
Press Club
Press Release