Ontdek de ware betekenis van geven met Pandora
bezig met laden...
Voor deze campagne is gekozen voor een emotionele beeldtaal, ontwikkeld door een team van vooraanstaande creatieve professionals. De regie lag in handen van de visionaire filmmaker Roman Coppola, met fotografie van Craig McDean en Raymond Meier en een soundtrack die wordt gedragen door de klassieker God Only Knows van The Beach Boys.
De boodschap: een cadeau geven met een intentie, geïnspireerd door persoonlijke relaties en passend bij de essentie van BE LOVE.
"Deze collectie nodigt uit om even stil te staan, te dromen en de herinneringen en momenten vast te houden die ons vormen", zeggen A. Filippo Ficarelli en Francesco Terzo, Creative Directors en Senior Vice Presidents bij Pandora. "Dit seizoen staat een gevoel centraal – niet alleen het feest, maar ook een gevoel van verbondenheid en bezinning. We willen een wereld creëren waarin de tijd langzamer verstrijkt, waarin alles een beetje minder fel schittert en elk sieraad een stille herinnering is aan wat echt belangrijk is."
Passend bij het thema feestelijke fantasieën breidt het merk zijn Pandora Moments collectie uit met nieuwe maan-bedels, geïnspireerd door de glinsterende sterrenhemel en versierd met glanzend glas in maansteen kleur. De Pandora Timeless collectie wordt aangevuld door feestelijke ontwerpen met strikjes die voor een eeuwige band staan. Met rijen schitterende, hartvormig geslepen stenen brengen ze een vleugje glamour in de feestdagen, perfect om cadeau te geven of zelf te houden. In deze decembermaand herinnert Pandora ons eraan dat de mooiste cadeaus niet onder de kerstboom liggen, maar in de liefdevolle gedachten waar ze uit voortvloeien.