• Home
  • Press
  • Fashion
  • Hunkemöller swimwear; de nieuwste collectie voor alle vormen en maten

Hunkemöller swimwear; de nieuwste collectie voor alle vormen en maten

PRESS RELEASE
Door Press Club

bezig met laden...

Scroll down to read more

Fashion

Nieuwe stijlen en bikini’s tot cup G!

Op zoek naar nieuwe swimwear inspiratie? Hunkemöller brengt een nieuwe collectie uit vol met je favoriete shapes en dierenprints. En aangezien mooie dingen in alle vormen en maten komen, is deze collectie afgestemd op elk lichaam; van cup A tot en met cup G.

De collectie, geïnspireerd op de trends die te zien waren tijdens de grote fashionshows, wordt vertegenwoordig door iemand die je waarschijnlijk al wel kent. De prachtige fotografe en influencer, Vivian Hoorn, zal het gezicht zijn van de SS19 SWIM lijn. De collectie betstaat uit aardse en neutrale tinten gecombineerd met een opvallende, vrolijke kleur. Dierenprint zorgt voor speelse details en variatie aan texturen geven een diepere dimensie aan de items. De swimwear collectie is verrijkt met nieuwe sporty shapes en heeft bredere straps voor de extra support. Het maakt niet uit hoe dun, breed, lang of klein je bent; iedereen voelt zich goed in de nieuwe Hunkemöller swimwear.

Beschikbaar in de winkels en online vanaf 11 februari 2019.
Maten van XS-XXL en cup sizes van A-G.
Prijzen vanaf € 14,99 - € 59,99

Over Hunkemöller

Hunkemöller is Europa’s grootst en snelst groeiend lingeriemerk, met bijna 900 winkels verspreid over 25 landen.
Het bedrijf is in 1886 in Amsterdam opgericht en is sindsdien uitgegroeid tot een pan-Europees omnichannel lingeriemerk. Hunkemöller produceert perfect passende, modieuze en hoogwaardige kledingstukken (van beha's tot ondergoed, nachtkleding, badkleding en andere categorieën waaronder sport). Hunkemöller is een echte omnichannel retailer en heeft in elk aspect van de business een uitgebreide technologie geïntegreerd: van een extensieve klantprofilering op basis van een loyaliteitsprogramma tot een gedigitaliseerde werving – en trainingsproces voor de retail medewerkers. De customer journey vormt de basis van de strategie van Hunkemöller en heeft geresulteerd in een probleemloze interactie tussen de fysieke en de digitale omgeving met hulp van click2brick. Hunkemöller is dit jaar in Nederland, Duitsland, Spanje en Zwitzerland verkozen tot ‘Best Lingerie Retailer of the Year’ en in Nederland heeft het lingeriemerk ook de ‘Web Shop of the Year Award’ gewonnen.

Hunkemoller
Hunkemöller swimwear
Press Club
Press Release